Julbord, igen.

Igår var jag på julbord. Jag blev sjuukt mätt. :D Med det var enormt trevligt att träffa släkten och sådär :) Grattis Anna-Karin på din födelsedag igår! ^^
Jag åt så mycket så jag sprack. Nästan.

Efter det åkte jag hem till Jonna innan vi gick till jobbet. Två trevliga killar till Patrik var där. Tittade på Silverfang. Inte visste jag att de gillade anime ^^
Jobbet gick bra, fick bra med dricks. Men tycker inte om tiderna. Annars är det lugna puckar. Söker nytt jobb. Ska ta tag och gå personligen till affärer snart.

Nu ska det inhandlas iallafall 4-5 julklappar till, sen är jag klar :) Undrar vad jag får i lön på fredag.. hmm.

Imorn ska jag gyma tror jag. Med Mattias tror jag :P Kommer inte träffa Mattias idag, så första dagen sen 2 juli vi är på skilda håll. Sogligt, men vi klarar oss :D

Nej, upp och äta frukost. Vaknade för flera timmar sen, men vad gör man om man är lat? ^^


Puss!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag tror att folk gillar mer om man ligger på och går dit personligen eller ringer. Det uppskattas mer. Ringer man så ska man ligga på enormt! O.O
Det har jag fått erfara. Lycka till massoooooor! Och du och Mattias kommer klara alltihopa tillsammans för ni är mina förebilder i detta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback