julrusch.

Underbara dagar med Mattias. Bitterljuvt att han jobbar så mycket. Kul att han jobbar och tjänar pengar, men tråkigt att vi får spendera så pass några timmar tillsammans i och med att jag jobbar fredag och lördagskvällar.
Det är galet mycket folk på stan. Jag ska aldirg köpa julklappar såhär sent. Never. Ska vara ute i god tid hädan efter. Dessutom måste jag påpeka att jag inte fått min lön än </3 Vad är detta?! :( Jag blir så ledsen.

Alla julklappar till Jonna, mamma, pappa och Mattias är klara. Vet inte om jag ska köpa något mer till Jocke. Det är jättesvårt att hitta något till sin storebror :O
Ajja. Klockan närmar sig halv sex. Mattias lär jobba till 18. Blä :P

Igår var Anna och Mattias (riktigt trevlig grabb hon träffar nu) på Cromwell! Asroligt :D
Sött :)

Snart är det jul också. Hipp, hipp hurra! :D ungefär 32 timmar kvar ^^ Var är snön? Jag känner kylan, men ingen snö :O Ajja. Svajnigt dåligt med folk igår men fick braaa med dricks. Löning I like.
Jag är så uttråkad. Det är tråkigt att vara ensam hemma.

Nej nu ska jag fortsätta med att prata med trevliga grabbs och göms på msn i väntan på att mannen kommer hem.

TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag håller på med en liten undersökning, och skulle bli jätteglad om du hade lust att svara på en fråga. Frågan är: Hur firar du jul?

Postat av: Wedde

Mattiasar är liksom ba asroliga och sötta liksom! :O

2007-12-22 @ 22:09:04
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Anna

hihi det var roligt att komma och hälsa på... ;) vi har haft det trevligt hela dagen idag. :)

2007-12-23 @ 02:21:31
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Ewelina

Jag tycker du borde kolla upp så att du får dina pengar! Vet du? Det blev ändring i vädret idag. Så från att ha varit runt minus 8-12 grader är det nu på nollan och allt är fult o blött ute. *gråta floder* hoppas du får en trevlig jul gumman !

2007-12-23 @ 15:09:00
URL: http://bonkvsgnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback