Lussebullar i stugan.

Okej. Höjde ögonbrynen lite när jag såg hur mycket Peace & Love kommer att kosta 2008. 1195 exklusive camping och 1295 inklusive camping. 300 mer än i år. Känns lite jobbigt. Väääldigt jobbigt. Hoppas VERKLIGEN det kommer band som är värda att se, annars finns det ingen chans att jag åker. Hittills är det inga artsiter som direkt intresserar mig nej.


Idag bakade Jonna och jag lussekatter! Världens finaste blev det. Stolt över vår insats! ^^

image68

Vi spelade ett spel och frågade varandra om våra privatliv kan man säga. Intressant, även om jag visste vad hon skulle säga egentligen.. :P
Efter 17 kom Mattias till Jonna <3 Lussebullarna var precis klara, luktade gott i hela lägenheten. Jonna lagade mat åt oss tre. Hamburgare och pommes. Vilken gullunge hon är! ^^ Mätta och belåtna när vi hade ätit klart. Då kom Patrik som slutat jobbet. Roligt att träffa honom igen. Rolig är han ^^
Vi fortsatte efter maten att spela Monopol. Vem sopade banan av alla sen då? ;) JAG. Slutade med över 170.000 kr i pengar och 6 gator. Yeah! ;)

En trött Mattias och Jannika gick ner till busshållsplatsen vid 21,00. Dags att åka hem. :/

Imorgon ska jag åka in tidigt till stan. Antingen så jag är inne 9,10 eller 10,50 ungefär. Tänker ta första om jag orkar pallra mig upp så tidigt :P
Måste komma ihåg att ringa ungdomsmottagningen imorn... :)
Nae, men ska sova snart om jag ska upp tidigt imorn. Gyma imorn, sen sola och efter det MASSA mys med pojkvännen. :)

Älska mer :)

Kommentarer
Postat av: Wedde

Vi kan mysa på gymmet om de ska vara så ^^,
Ser framemot att få sola... läänge sen... gyma
med... sköööööööööööönt.. go natt trött nu.

Ses imorn kyss :)

Postat av: Anna

då är vi två som är besvikna på P&L so far. det var kul att träna med dig förut. :)

2007-12-05 @ 22:03:44
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback