..men se, då nalkas Lucia...

Idag är det mycket bättre. Toppendag med god mat, underbart sällskap och min Mattias.
Julbordet var riktigt nice. Sjukt god mat, hoppas jag kan gå nästa år.. :)

Imorgon kommer jag vara tjusigt klädd. lånade kläder från Jonna. Mycket tjusigt kommer det bli. Dessutom är det inte klänningen som gör mig. Utan jag som gör klänningen, visst? ^^
Pumps ska bäras till också. Me likey. Btw, nu kan man säga att Mattias moster fyller år som vi ska till imorgon. Grattis :D

Såg en julklapp jag ska köpa åt mamma och pappa, om inte dem hinner före. Vet vad som ska köpas åt Jocke. Osäkert vad som kommer inhandlas åt Jonna, men den som lever får se. :D

Lite småosäker på vad jag ska köpa för något litet till Mattias. Har ett litet humm men var och letade idag men det fanns inte det jag sökte, men jag ger mig inte! :D

Lucia idag. :)


Imorgon ska det gymas igen. Samt solas. Samt jobbas. Yay.
På lördag ska det jobbas. Samt ätas julbord. Yay! ^^


Äh, borsta tänderna, sit-ups, sova.

Kommentarer
Postat av: Wedde

Julhphord!, synd att jag missa det förra julbordet.
Hade velat gå på det. Jobba = Pengar... Pengar = köpa glittrande saker. Alternativt något annat.

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback