Min vän Anna.

Måste säga att Annas inlägg som var tillägnat till mig var mycket rörande. Jag blev väldigt glad och rörd. :)
Jag vill säga ett par välvalda ord och skriva samma sak till henne.


Anna, en helt sanslöst bra vän. ALLTID lojal. Vi har varit vänner, jag vet inte hur många år. Trots att vi haft våra dispyter genom åren så har vi alltid funnit tillbaka till varandra.
Vill samtidigt tillrättavisa min gullunge med att jag gillar mycket att gå ut och festa. Men har aldrig tid ;)
Blivit roligare med tiden.
Men! För att återgå till min lovely. Trots att vi utåt kan se ut att vara ganska olika så är vi ganska lika när det kommer till kritan.
image70

Vi har likadan humor, fruktstansvärd likadan humor :D Men ibland förstår jag henne inte alltid. Som Pongo? Jag menar, va? :P När jag mått dåligt har du alltid funnits där. När du mått dåligt har jag stöttat dig.
Anna är en sådan vän som man kan tappa kontakten med under en viss tid, ta upp kontakten igen och tiden har stått stilla där emellan.
image72
Du är ärlig, Flum, frukstansvärt flum ibland. ^^
Jag älskar dig otroligt mycket. Jag har haft så många oersättliga stunder tillsammans med dig som jag aldrig nånsin skulle byta ut. :) Vi får aldrig tappa kontakten gumman! Smack! ^^

image73

(Upptäckte att jag valde tre väldigt olika kort på dig utan att tänka. Olika outfits, olika frisyrer, olika tillfällfen) :)

Kommentarer
Postat av: Anna

aw gumman, nu blev ju jag rörd. :) pössar dig på lilltån.
vad passar jag bäst i då? :o
btw... PONGO!!!

Postat av: Wedde

Har en vän som kallas PONGO ^^..
Anna du passar i dyngrak.. ;)

2007-12-10 @ 22:27:58
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: åsa

här känner man sig omtyckt. ;(

2007-12-11 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback