Om morgondagen.

Känns som en evighet jag träffade Mattias sist. Det var i lördags morse jag såg honom sist, men ändå. Jag skulle träffat honom idag, men han jobbade till 20.00. Får bli imorgon då. Det blir inte så heller för då jobbar han lika länge. Dock är det shit nice att han tjänar in pengar och gör det han tycker är roligt! :) Ska dock hälsa på tror jag, ska kolla lite efter julklappar och sådär. Ska kolla julklappar till mamma från pappa. Ska försöka fördriva tiden tills 20.00. :P Om inte Åsa svarar på mitt meddelande om käka mat nånstans ^^ Eller Dennis kanske? ^^ Ajja.

Fan, sett ett nytt Simpsonavsnitt. skitdåligt. Riktigt dåligt faktiskt.
Ne, nu ska jag lägga mig och sova, vakna upp en sisådär 10-12 timmar senare, utvilad och pigg.


Jag älskar dig Mattias.

Godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback