Pingvin & Nalle Puh.

Igår hade jag min personliga tränare för första gången - Sandra. Grym är hon riktigt trevlig och sådär. :)
Jag har träningsvärk idag. Oh yes I have. It hurst, men det är skönt som fan! :D Imorn blir det att träna igen med Mattias och förhoppningsvis Anna :) Sen ska jag och Mattias sola. Köpte solkort igår. Niiice ^^
Träffade Åsa igår också i hennes nya lägenhet. Riktigt mysigt litet place. Ska planera vår glöggkväll också, som antagligen och förhoppningsvis kommer att äga rum hos Åsa. :)

Ska snart hoppa in i duschen och packa iordning lite grejer, sen bär det av till Jonna. Hon ska bjuda mig på lunch och sedan ska vi baka lussekatter. Ska bli sjuuukt roligt :D Tillbringa lite kvalitétstid med min syster är inte fel nån gång då och då.. :)

Jag har sovit helt jättekonstigt. Drömt massa skumt inatt. Drömde om någon random kille jag inte vet vem det är och om Kristoffer Nordlöf (träffade på honom på Hemköp igår btw). Drömde att Mattias spelade Counter Strike som en galning här hos mig för han trodde han inte fick "joina" mig och kristoffer på vad vi nu gjorde (kommer inte ihåg).
Vaknade av att jag kollade på min mobil femtusenmiljarder gånger. Vet inte om jag väntade på att Mattias skulle höra av sig eller vad som slog slint i hjärnan. Hade andnöd igår kväll och drack julmust, så jag var pigg. Vet inte riktigt när jag somnade faktiskt, pretty late. Vaknde halv tolv av att min syster ringer. Dags att gå upp då kanske.

Mattias jobbade sent igår. från 10.00-19.00. Idag jobbar han från 8 och framåt, vet inte när han slutar, men vi ska väl hinna träffa varandra idag iallafall.. :)

Men ska kila iväg nu. Hörs some other time! :D


Puss på snoken :)

Kommentarer
Postat av: Wedde

Jag jobbade seeeeeeeeeeeent, tröttttttttt (o.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback