Tio tusen röda rosor...

Blir en kort blogg ikväll. Ska sova snart, upp relativt tidigt imorn för att vara jag, duscha, välja kläder, piffa till sig och sen iväg på julbord. Nu när jag sover hemma om vardagarna har jag allt mer tid för att uppdatera min blogg. Vilket gillas av många tror jag. eller iallafall ett par ^^

Idag har jag gymat. Ack så skönt det var, få upp pulsen, svettas lite och må bra. Körde igenom sista träningsdagen med Sandra, gött. Nu ska det tränas.


När jag klev av bussen idag vid Söder Tull så väntade Mattias på mig. :)
I handen hade han en vacker röd ros som han överlämnade till mig. <3
Tack älskling! Så underbart söt är du. Älskar dig. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ni fortsätter att vara förhållandesliskiga. rör ni massagesängen så dör ni. :@

me like your more frequent blogging. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback