Alla stjärtans dag.

Håhå!!! Det kan ju bli en riktigt trevlig fredag vettja! :D Palace med Frida, Karin och många av Fridas vänner, hoppas det kommer bli asroligt på förfesten! :D Sen iväg till Palace! Wuhuu. vagt firande av mig. Ingen kommer fira mig, men vi säger att det är därför vi ska ut (anledning till att supa sig full) ^^ möhöh
Iallafall. Snackade med Linus igår, och han kanske ska ut på fredag! :D Fast antagligen till Otten.. mööh.. Så jävla sämst då. Försökte pusha honom lite att han skulle få träffa mig ^^ Men han skulle se.. The Hunters spelade i Linköping och det lockade tydligen mer. blööh
Snackade med Daniel ganska nyss också :) Han ska tydligen ut på fredag! :D haha. Om det blev så, skulle han till Palace, troligtvis. Så det kan bli en riktigt trevlig kväll tror jag! ^^ Om man inte mår dåligt helt plötsligt... :P


Idag gick det relativt fort på praktiken då.. :) Gjorde massa småsaker och flummade mest runt med Micha.. ganska uttråkad tills lunchen kom.. då det kom  över 20 a la carte beställningar och det fullkomligt dröste in disk! :O Sen så snackade Micha massa skit som jag förlät honom för. Men om det händer igen så ska han få spö! :O Men jag fick en Alla hjärtans dag-ros av honom, så det fick gå jämnt ut ;)

Efter praktiken gick jag in till stan och testade mjukbrallor. de satt askonstigt. Hoppas Åsa inte köpt några än ^^ Om hon har, så gör det inget, de var bekväma, men såg ut som de satt så skumt ^^ möhöh. Iallafall. Sen åkte jag till blacka för att hämta min överblivna sprit hos Anna, jag blev kvick bortschasad, för fröken Anna hade inte ätit klart. Men det gjorde ingenting, skulle ändå hinna med bussen ända hem till mig :)
Gick på bussen, kom hem, såg lite film, käkade mat, o nu sitter jag här och filosoferar lite! :)

Sista dagen någonsin man är 18 år då. Snart blir man ett jättekonstigt udda nummer till ålder.. 19 år.. Låter så gammal-ungt. Fråga mig inte.

NE! Dags att sluta innan jag börjar bli djup va? ^^


puss hej

Kommentarer
Postat av: Anna

(anledning till att supa sig full)

2007-02-14 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback