Boys - Can't live with them, can't live without them.

Det är läskigt att leva utanför sin beskyddande bubbla. Sakta men säkert börjar jag ta små steg ut mot verkligeheten. Jag vågar planera saker utan att tänka på vad andra tycker och tänker, speciellt mina föräldrar. Alltid vara den lilla tjej som aldrig gör fel. Många har säkert tänkt den tanken om mig när jag var några år yngre än det jag är idag. Från Lågstadiet upp till.. ja, 1-2 år sedan = 0 % frånvaro. Alltid gjort det jag blivit tillsagd och blabla. Skitsamma. Kommer inte ens ihåg vad jag skulle skriva om från första början :P

haha. Ohhh Idag hämtade jag ut biljetterna till Peace & Love!!! <3 WUHUU! Nu känns det ännu närmare! :) Jag, Ewe, Anna och Åsa på festival! :D Frågade Marcus om han ville med.. men han tackade nej! haha så jäkla dålig stil ;)


Japanska vore härligt att lära sig, sjukt vackert språk faktiskt ^^ Teckenspråk på japanska är häftigt... :D Wuhuu. Det är coolt. Fast Japan är ganska mainstreem nu för tiden. Jaha. JÄVLAR VAD INTRESSANT DET HÄR INLÄGGET BLEV!.... >.<


Om det blir som jag tänkt, hoppas och önskar innerligt! :D Då ska Ewe, jag, Tom och Jesper festa i Stockholm 6-7 april! :D Fan vad gött om det blir så!!! :D GAAH. Fatta liksom. så jävla roligt man kan ha. Ska passa på att fråga om Eric san ska med :) Hade varit trevligt att träffa honom också ^^

-------

Anna frågade mig för ett tag sen vilken röd tråd som följt de killar jag har tyckt om. Det var verkligen inte lätt. Längd, hår, ålder, ursprung, allt sådant.. Det stämde inte någonstans! :P
Kom nog inte riktigt fram till någon röd tråd, möjligtvis att de har haft blå/gröna ögon. Jag menar, Christoffer, Alex, Robby, Erik. Jaa.. det stämmer väl.. Men gaah.

Christoffer.. så blind man kan vara.. HAHA. När jag tänker på hur han var då mot nu och så vidare.. Nu är han väl möjligtvis ganska trevlig.. så länge man är ensam med att prata med honom i skolan.

Alex.. Hmm.. Fan vad många tårar jag fällt över den här killen.. både för 5 år sedan och nu. Vi var så lika då. Så otroligt lika sinnade. Jag kunde se hela mitt liv passera i revy  tillsammans med dig. Sen förstörde jag det. Så otroligt dumt.. Benjamin.. han hade ju inte ens något att komma med.. Så varför? Ja, lär väl aldrig få reda på det.. Men att gråta över dig.. Så ska man väl inte känna om någon man tycker om? Nej, det var tur att det inte blev något emellan oss.

Robby. omg. Så mycket han har påverkat mig genom tiderna vi känt varandra.. Kommer ihåg EXAKT hur vi började prata.. Det är läskigt. Robby formade min musiksmak. Han ledde mig in i punkens och rockens underbara värld. Han klädde sig som en "estet". Sakta transformerades också jag (så gott jag vågade och kunde) till det med. Hm..Vi hade så mycket gemensamt vi två.. Du skrev dikter till mig och du var så otroligt nervös första gången vi pratade i telefon.. Nu har du bara blivit dryg. hm.. -sakna den tiden-

Erik. Av någon anledning tyckte jag inte om att Frida pratade och blev så god vän med Erik direkt i ettan. Erik och jag pratade aldrig direkt med varandra i ettan vad jag minns.. I tvåan började vi hitta till varandra av någon oförklarlig anledning. Vi hittade många samtalsämnen som vi hade gemensamt, främst musik. Innan jag visste ordet av så umgicks vi väldigt mycket i skolan, mer än vad jag och Åsa gjorde tillsammans. Jag hade inte ens tänkt i de banorna, att det skulle kunna bli vi. Dessutom gick allt så snabbt. Lika fort som han skrev att han var intresserad av mig, lika fort var det över.
Jag ska inte undanhålla att jag nog aldrig blivit så jävla ledsen som jag blev då. Trots det att alla meddelanden från den tiden är borta kommer jag aldrig glömma den där raden som skar in i hjärtat.
Vår vänskap har inte blivit densamma som den var då.

Vad vet jag? Men folk säger det är underbart att vara kär.

Sånt är livet folks.

Nu på senare tid, sedan ett par månader tillbaka har jag fått reda på saker. En i klassen har tyckt jag sett bra ut sedan vi började ettan. Vi har fått kontakt nu och det är sjukt skumt att prata om det. vet inte ens om han vill att jag ska nämna det. Men jag är väldigt smickrad. Tack.


Studenten är nära och HR3B kommer splittras lik vinden försvinner över en äng. Suck. Nu blev jag depp.
-
Gaaah! Nu gjorde han sådär igen! Drog utan att säga något. Blir för fan psyk på honom snart! :( SNYYYFT hejdå för i helvete. jag är kissnödig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte bli depp älskling! tänk på allt roligt som väntar.. tänk på alla möjligtheter livet erbjuder dig.
Peace & Love ska bli så otroligt skoj. :)

Postat av: Ewe

Ja lyssna på Anna nu. Hon är vis. ^^

2007-02-24 @ 20:39:04
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag suger apfett.

2007-02-24 @ 21:32:50
Postat av: åsa"

uppdatera bloggen slyna .*U

2007-03-01 @ 16:57:27
Postat av: Alex

Har du ringt Sofia än?

2007-03-02 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback