Chokladtillverkning.

Ujuj, jättebra dag både igår och idag! :D Igår så atte, efter praktiken gick jag, eller nej, jag fick skjuts in till stan av Micha. Gick direkt till VILA för att testa min skjortklänning som jag lade undan i torsdags. Jag köpte den <3
Sen så gick jag till andra VILA och där testade jag en tunika med ett bälte och wiiie. Jag gillade det. så det inhandlades också. Mötte upp Frida och Jesper på H&M! :) Föll direkt för ett par jeans, riktigt mörkblå, näst intill svarta och stuprännemodell. Lööööv. Frida blev också kär. möhöh. Iallafall. Jesper och hon skulle gå och sola på "Sol & Motion". Så jag fick testa jeans själv ^^ De blev braaaa, så jag köpte de med.. efter... typ en halvtimma.. efter att jag lånat pengar av Frida.. xD Föööör. Mina pengar är tydligen schlutt. eller ja.. 65 kr kvar har jag ju faktiskt ^^ Meeen. Jag fick låna pengar och sedan köpte jag jeansen. Guuuuld då! :D

Seen.. ja.. sen? Följde jag med Frida till Bik Bok. Hon köpte inget... för hon har inga pengar! xD höhö. Men iallafall. Mötte upp Jesper som varit på systemet och vi åkte alla hem till Frida. Eller neej. Frida släppte av Jesper på vägen nu när jag tänker efter. Frida och JAG åkte tillbaka till hennes lägenhet ^^

Vi glodde lite på tv. Kopplade in hennes omformaterade laptop och lyssnade musik! :)
Frida fick för sig att åka till Palace igår kväll också. Men seriöst. Vi skulle upp vid nio idag. Så jag ville verkligen inte följa med om man skulle stå där och vara trevlig och sälja choklad! ^^ Så hon fick banne mig gå själv! Hon sa att de skulle komma hem tidigt, Jesper och hon. MÖÖÖH Jag fattade väl att det inte skulle bli så. De kom tydligen hem vid 03.30 HA! Sov som en stock och märkte inte när de kom hem! ^^
Iallafall. Imorse vaknade jag 09.20 av att Frida drämmer i en flaska i mitt huvud (plast tror jag). Jag vaknade iallafall! :D Haha. Inom ca 20 minuter var vi alla påklädda, iordninggjorda och iväg för att hämta Erik.
Släppte av Jesper och Erik tog hans plats (ja, inte som Fridas pojkvän ^^)
Kom fram till Hageby och tog in allting som vi behövde.. började rulla tryfflar och allt flöt på riktigt bra.
Klockan 13,45 Hade vi packat ihop allting igen och vi var ca 200 kr rikare. Tjänade in ca 1000 kr på choklad. Men mina 200 försvann... mööh. Betalade tillbaka Frida för mina jeans jag köpte! ^^

Mötte upp mamma och pappa på parkeringen och vi handlade lite saker.
Åkte till centrum, köpte en sak till Jonna. Åkte ut till Expert och Elgiganten. Köpte mig min födelsedagspresent! WIIIE. Älskade mobil nu. Har haft min senaste i typ.. öh? 4-5 år? Länge är det iallafall. Pappa pungade ut med 4000 :- Men jag ska betala hälften typ! :) Sony Ericsson W850i <3 Finally. Det blev ingen vit mobil som jag tänkt mig först. Det fanns dels ingen och en vit mobil blir väldigt lätt skitig efter ett tag.. Så Det fick bli en svart! ^^

Nu vankar jag in fläskfilé, klyftpotatis, sallad och bearnaisesås! :)


Nu ska jag nog bränna lite filmer och sen titta lite på tv. Puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Anni

du skulle följt med till palace fan

Postat av: Alex

Jag hoppade över början av inlägget för det såg tråkigt ut.

2007-02-12 @ 11:07:25
Postat av: Alex

En sak till! KÖP SKYDD TILL MOBILEN!
Dom är svinömtåliga!
Blir repig som fan efter bara någon vecka.

2007-02-12 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback