Depp.

Det blir inga skridskor imorgon och jag blir less fan. Hade sett fram emot det. Men fan.. varken Erik, Åsa, Karin eller Dennis ska med.. Så då blir det bara Frida och jag kvar! Kul att åka bara två stycken då ._.
Sen efter det skulle vi käkat på Choy's. Frida ska inte käka så då skulle det bara bli Erik och jag.. eftersom det varit som det varit så känns det fortfarande lite skumt att sitta själv med honom och äta mat.. Så det får bli en annan gång. Så.. fuck.. Blir att vara hemma och göra absolut ingenting.. Yaaay.

Idag så skippade jag två lektioner.. De två lektioner jag hade läxförhör och prov på. Jag orkade inte. Jag hade inte pluggat ett skit eller gjort någonting på arbetet.. oops. Så kan det ju vara. Istället gick jag, Frida och Jesper o solade :) höhö. Sol & Motions solarium är inte dåliga du. Fan vad de tog! :P Skillnad mot Blackas fjuttiga lysrör ;)

Pappa fixade med comviq också.. så jag får mitt 3G kort :) Så det ska funka ordentligt! :)
På sportlovet vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar fortfarande på det. Göra lite läxor, absolut, måste det. Umgås med vänner. Faaaan då! Gah. Inga pengar har jag heller. Detta suger ju.
Men det blir utgång på fredag iallafall. Förfest hos Frida med ett antal folk.. vi blir väl över tio någonting.. :) Kommer inte ihåg alla hon räknade upp.

Snackade med Alex också. Han skulle prata med Jaeger, får se om de också dyker upp på Palace sen då! :) skoj skoj. Länge sen man såg de två.

Onsdag - Alla hjärtans dag. - Suck.

Torsdag - Födelsedag/Slava i kök i 7 timmar.

Fredag - Palace. Fan vad gött om Linus kunde komma dit! :D Om jag inte hade tappat bort hans nummer bara.. mööh.


Neeej. Nu är jag hungrig, men jag ska icke äta. Ty jag ska lägga mig om ett antal timmar ^^
öhhh den där meningen blev lite skum. Iallafall. Orkar inte skaffa krubb iallafall.


puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Linus?
Linus på linjen?
Aaaah! Va fan, hur går den där låtjäveln nu igen!?

2007-02-13 @ 07:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback