Garden State

Har precis tittat på Garden State. I huvudrollerna ser vi Zach Baff och Natalie Portman :) Det var faktiskt en riktigt bra film, kan kunna tänka mig att se fler gånger. Zach gör rollen som Andrew äkta. kände mig delvis igen mig i hans roll. Lite blyg, tar inte åt sig så mycket och sådär. men iallafall. Ska titta på Chocolat senare ikväll. Ska bli skönt med lite sportlov nu då :) Ska se om jag drar in till stan nångång..

Nu är det bestämt fan, nästan? Ewe och jag ska ses på påsklovet. eller ja. haha, i slutet av mitt och i början av hennes :P Möjligtvis åka till Sthlm. Eller vara här. Tydligen tycker hon inte om Filipstad! :O Förstår inte varför! ^^ haha. Ganska liten stad det där ;)
Sen ska man väl åka till Peace & Love festivalen med Åsa, henne och Anna. Någon mer kanske hänger på sen.. Sådant som märks! :)
Nästa vecka på fredag så ska pappa ta ledigt, vet inte om man ska hitta på något med familjen då? Länge sen sist, vore kanske trevligt?

Inget paket ifrån USA heller. Adrians paket kanske har kommit bort på vägen.. Vore fans sorgligt då. Han betalar för choklad som sedan försvinner.. :(
Lyssnar just nu Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark en ruskigt bra låt hörru :D Diggar dem :) Tack Jesper för att du introducerade mig för detta band ^^

Nu ska jag göra annat. So long fellas. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

yeeeaaahhh peace & love 2007, här kommer vi!?

2007-02-18 @ 21:01:27
Postat av: Alex

Wow, frakten måste typ gått på ... Massor.

2007-02-18 @ 23:22:30
Postat av: åsa"

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


^^

2007-02-20 @ 13:43:50
Postat av: Ewe

Oh tufft ju att vi ska ses till påsk. Men tro mig, om ni kommer hit i sommar kommer du också att tycka illa om det. ._.

Fick jag följa med till P&L? Det var okej och så? O.O Tänk om ni andra inte vill *gråta*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback