Jag ska gifta mig 10 mars.

Jag har mina smilegubbar om jag vill. Dessutom så är det väldigt sällan jag använder bilder/ikoner över huvud taget.

Idag så gick praktiken relativt fort. Henke sa att han skulle gifta sig med mig den 10 mars. (haha, Alex födelsedag) tänkte jag för mig själv. Men iallafall. Han får för sig så mycket den där lilla killen.
Jag gick på stan efter praktiken ( i fittregnet och blåsten). Gick till Åhlens och köpte present till Jonna, hon fyller ju snart och Jannika är ute i god tid för en gångs skull! :D ^^

Ehm.. testade kappa på Vila och linnen (Vila is the shit). Men inget inhandlades. Gick till Nilsons för att kolla på de där fiiina pumpsen.. Men.. mööh. Köpte inte.. kom fram till att mina klackisar jag har nu ser likadana ut.. typ.. nästan.. inte, men vill inte lägga ut 450 kr på ett par skor som jag har "likadana" utav.. ^^

När jag var påväg till Åhlens för att kolla efter plattång hör jag en manlig röst som säger Jannika. Jag vänder mig om och träffar på Micke Sahlin! :D Han är så otroligt härlig/rolig/söt/snäll. Ja såntääääringa som en kille ska vara! ^^ Vi gick runt på stan ett tag innan han skulle träffa sin vän :) Måste komma ihåg att hälsa till Åsa från honom.. möhöh, brukar glömma! >.>
Jag köpte plattång idag.. Fast inte på Åhlens.. utan på hårdvårds.. hårdvårdsbutiken? Iallafall 699 kr kostade den och det låter så jäkla mycket men det är en riktigt bra plattång, proffisionellt ska det vara.. mhöhö. Tvungen att skriva på flera papper för garanti och sådär.. Så mycket besvär för en liten plattång! ^^
Iallafall.. Mamma höll på att svimma när jag sa vad den kostade.. Men det är ändå mina pengar och jag väljer vad jag vill lägga mina pengar på.

Mööh.. I lördags såg jag en kille som gått på HR-linjen.. Trodde Linus skulle vara där men inte fan var han det. Snackade med honom nyss  och han skulle ut denna helg! Då inte jag ska ut. fi fan säger jag bara! :PJag ska ägna mig åt pluggande hela jäkla helgen.. Mest orolig för samhällsarbetet. I'm sooo behind.  Men det ska väl gå bra!
Dessutom är det kvällsöppet på tisdag och det börjar bli panikartat i min hjärna ._.

Nu ska jag typ se på Let's Dance och göra annat.


puss haj.

Kommentarer
Postat av: Anni

Hårvårdsbaren kanske du menar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback