JJ

"Ey, oh jovisst!
men, man ska vara glad,
om, man är som jag,
för, jag har en alldeles underbar, flicka i min värld
hon heter Jannika, med A, vart jag nyss lärd
ja men det var väl kul, javisst! eller hur! det är ju det jag säger!
kasta upp saker! Vifta på röven! Dansa oh grejer!
hade jag bara, kunnat hålla en ton och inte sjunga falskt
då skulle jag vara, på scen, mm, iskallt!
och sjunga en snutt, för Jannika, en såndär gosig trudelutt
om kärlek och såndär, för jag vill hålla hennes hand och jag vill ha hela henne kär
oh, vad vi kan göra, vi kan göra så många saker,
vi kan pussas, oh kramas, o kela o gosa och vara varandras leksaker!
ihh!
men usch och fy, inte snuska till min sång!
Nej! men då är det väl lika bra att sluta sjunga på en gång."



x)

Kommentarer
Postat av: Anni

vem?

Postat av: Anni

vem?

2007-02-06 @ 22:53:07
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Anni

hohohooh.. bra anna :D

2007-02-06 @ 22:53:51
URL: http://anni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback