Min intelligenta vän Anna.

Anna och jag i samtal om att Snook inte kommer till Peace & Love. Anna kommer på den briljanta idén att vi två kan klä ut oss som killarna i Snook.

Jag: Jag vill vara Daniel då!
Anna: Neee!.... Eller.. Du skulle onekligen passa som det. Du är ju utlänning.



På festivaler gör vissa personer extrema grejer, på Hultan så var det en de hade lindat in i silvertejp.

Anna: Kan inte vi också göra det? Eller ja inte så extremt, men så alla lägger märke till vårat tält?
Jag: JAA! Vi kan linda in dig i bubbelplast, naken!
Anna med sorgsen röst: Naken?...


Anna berättar vad hon och Markus lagade för mat tillsammans:

Anna: Ja vi stekte torsk. öhh Torskpöö...
(???!)



Kommentarer
Postat av: Anna

hahaahhha ägande :D

Postat av: Alex

Vem vet, bajsmannen kanske är där. =D
Akta er!

2007-02-21 @ 11:36:32
Postat av: Ewe

Finns många fina minnen ifrån förra årets festival.

2007-02-21 @ 15:27:01
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback