nattligt skrivande

Anna ringde mig igår... tråkigt.


Nu har jag inte ätit på vad kan det bli? Ca 8-9 timmar. dåååligt. Börjar bli sugen på något, men det närmsta jag har är Pocky och det är jag absolut inte sugen på nu. Nee. Något annat.
Jag skulle vilja ha lite lockigt hår. inte små lockar utan stora. höhö. aaasfint. Jag vill klippa mig så småningom, men vet inte riktigt hur bara! :O Vill göra något ganska annorlunda, vet inte vad eller så för det är svårt att göra något riktigt förändrat om man vill behålla längden och när man inte passar i lugg! :P Haha Illa.

Men fan, ska kolla ute i skafferiet om det finns någe att knapra på. Annars ska jag nog gå o lägga mig! ^^

puss haj. just det ja Idag fyller Patrik! <3 :D IIIHK :D Grattis! ^^
Ska dansa idag igen, två timmar. yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback