Palace!

Hade sanslöst roligt igår med Frida, Karin, myran och Oskar. Shiiit vilken kväll! :D
Åkte hemifrån vid halv sju ungefär efter sista dagen på praktiken. 7 veckors gratisarbete och jag fick INGEN som helst present. Dåligt.. Oskar fick ett knivset för ca 4000:- fy fan.
Iallafall. Jag kom hem, käkade lite mat o började göra iordning mig. Åkte som sagt halv sju och åkte ner till resecentrum för att plocka upp Oskar! Därefter åkte vi vidare till Frida där vi skulle festa till det lite innan vi drog vidare till Palace.
Det var sjukt segt i början, men när vi alla hade fått i oss lite och Oskar skulle visa hur man skulle dansa vals och hur man avslutade med en snygg pose, ja då blev det livat i lägenheten! :D
Gamla sköna nostalgilåtar gick på högvarv och Karin, jag, Frida och Oskar stod på balkongen och sjöng "Oa hela natten" för fulla halsar.  Klockan var då halv nio kanske ;) haha Det uppskattades tydligen inte då ett par förbipasserande sjöng "Hora hela natten".. Dålig stil.

36493-17

Vi fortsatte att fota och hade allmänt roligt när klockan blev 23.00. Vi försvann till busshållsplatsen där vi skulle ta spårvagnen ner till Palace. När vi hade som mest roligast där, ja då kom polisbilen förbi och började prata. Oskar fick gå fram och snacka och fick hälla ut sin öl ;) Inget offentligt alkoholdrickande ;) Så det var bara för lilla Oskar att vippa på sin Sofiero och se skummet flyta iväg på backen ^^

Iallafall. Oskar blev inte sur för det. Han förstod.
Vi tuffade iväg ner till Palace och vi gick in problemfritt, vakten frågade iofs Frida hur hon mådde. "Asbra" Fick hon fram och vinglade in. haha.
Första gången jag var på Palace, Sjukt roligt var det. Definitivt roligare än Cromwell. Kan vara för att cromwell är litet och jag har varit där ett antal gånger och detta blev en förnyelse.
Alla köpte en cider typ direkt när vi kom dit. Icke jag, Hade inte tillräckligt med pengar! ;) Karin, jag och Oskar slog oss ner vid ett bord och snackade massa. Hade döskoj, Karin skålade med varenda grabb som gick förbi, den spjuvern ;) Nej sen blev det trevligt när Anna och Johanna tittade förbi! Vi kramades och skrek lite allt möjligt till varandra så glada blev vi! :D hihi

Upp på dansgolvet och shaka röv. Sanslöst roligt! :D Ett par killar kom och dansade bakom mig och Johanna, men eftersom Johanna har en kille här i Norrköping som hon tycker om.. OMG! Snilleblixt, Nu kom jag på vem det är. Det kopplade inte igår. Men iallafall. Eftersom det låg till så, blev det att hon drog sig undan, Ensam blev jag och en trevlig grabb. Deb blev väl ganska intesivt och mycket händer. höhö
Dock vet jag inte vad han heter, var hon bor eller hur gammal han är. Det enda jag vet är att hans kropp var mumma att hålla om och hans läppar var definitivt trevliga att nudda. Efter det så skiljdes vi åt på dansgolvet av någon anledning. Har för mig att jag behövde luft.

Oskar blev väldigt dragen framåt halv två någonting, vinglade omkring och shit. Tog ut honom i luften och han ringde hem till sin bror så att han kunde hämta honom. Jaha. Karin hittade ganska snabbt ett ragg som hon höll fast i hela kvällen, satt som iglar på varandra. Herkules den äldre ;)
Så jag kände mig som femte hjulet var jag än var fan :P haha.
Frida och myran hade blivit utslängda. Anledning var att ordningsvakterna hade "sett" dem dricka cider ur en burk på Palace. BULLSHIT. Så när Frida ringde var de hemma.. :/
Roligt nog stötte jag på Zelia i hela smeten! :D Såg massa jag kände igen visserligen men det var jävligt trevligt att träffa på henne ;) Hon och Oskar strulade tydligen! HAHAHAHA Det kommer han få höra hörru ;)

36493-16

Tiden gick och jag pratade med Anna ute, hon var lite nedstämd, men det försvann tydligen efter ett tag för jag såg inte skymten av henne efter det typ. Eller jo. En gång när hon stod och bytte saliv med Henka igen.
Sen skulle Micha och Coffe komma till Palace, men det gjorde de ju aldrig så fuck them :P Jävla krångel att komma dit, Problem var de skulle parkera och så. men skitsamma. Hade det jäääävligt nice utan de pojkarna ;D
På slutet blev det segt. Karin hade rört till det för sig och Jag hittade inte Anna. Karin var iväg och pratade med hennes ex och jag stod själv ute. Som tur var kom det fram en grabb till mig och började prata, lite sällskap :) Han hade tydligen bott i Skärblacka, hans mamma bodde vid Vickelby. Innan det hade han bott vid Mårängen typ. Världen är liten :) Snackade med många trevliga killar igår förresten. Mysig kväll överlag.

När klockan var tio i tre ungefär drog jag därifrån. Men eftersom Anna skulle ha skjuts hem så ringde jag henne tre gånger utan att hon svarade, samt gick jag runt hela Palace två gånger för att leta upp henne. Utan resultat så jag vette fan hur du tog dig hem eller var du tog vägen. Tycker du kunde hört av dig iallafall..

Sen åkte jag hem. Slocknade i sängen och sov som ett barn tills klockan halv två. Intog en behövlig frukost och nu sitter jag här och skriver ner mina tankar. Mår asbra. Lite rasslig i halsen bara. Skrek så pass mycket igår när man skulle försöka säga något.. Så ja.. :P
Idag ska jag bara ta det lugnt om inget annat dyker upp. :)

Dessutom... SPORTLOV FTW! :D



Puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha "hora hela natten" :D
men förlåt, när du ringde låg mobilen i henkas bakficka och när du letade efter mig... ja då var jag antingen på "schlagerdansgolvet" eller vid garderoben. när klockan var tre höll vi på att få ut jackorna i alla fall.
så det så.

2007-02-17 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback