Väx upp!

Anna och jag i en mycket intelligent konversation på krogen. Anna inleder våra konversation:

- Här, ta en snus.
- Nej tack det är bra.
- Nej, men här, ta en snus! (sträcker fram dosan).
- Nej Anna det är bra ändå!
- Men jag är full!

xD - Väx upp Anna!



Idag har jag varit på stan med Anna. vi gick in i diverse butiker bl.a Vila, där jag lade undan en mycket göllig skjortklänning. Den ska jag ha nästa fredag om vi drar ut då! ^^
Nu sitter jag här och kollar runt på ingenting. samtidigt käkar jag godis ^^ Anna och jag inhandlade efter det att vi käkat på världens bar (bombay chicken åt mig och jerusalem kebab något till Anna) Mumma! :D
Så nu sitter Anna hemma, tittar på Sex & The city och svullar godis xD möhö

Imorn ska jag ligga över hod Frida? om vi ska jobba på lördag. hmm, inte hört något ifrån henne.. vafan. dåååligt! :( Iaf. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anni

- jannika!
- ja?
- väx upp!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback