10/1 -07

Praktik idag. Tog hand delvis om a la carte menyn. Det funkade bra. Fick lite att göra då :)
Micha var inte lika på idag. Kan bero på att vi jobbade.. men ändå. Dagen funkade fint, Var lite trött bara.
Min diet funkar fint också. Hittills. Vi bakade mazariner och bakelser igår men jag provsmakade inte ett skit. wiie. Men det tog fan emot.. >.>
Imorn.. öhh. vet jag inte om jag ska käka med Anna? på VB Hmm.. Inte hört något ifrån henne och jag har inte ringt henne.. ^^ Tänkte om vi skulle kolla på något till Åsa också tillsammans. wiie.
Köpte ett linne idag förresten. Mörkblått vanligt baslinne . Gooood.
Så vill jag ha en hatt också. Mihh.. Såg en på H&M borta vid Maxi men orka åka dit >.< Skulle gjort det idag. Men det bleeeev inget. Får se om jag knalla iväg dit imorn om inte jag ska käka med Anis bananis.

På lördag ska jag käka på världens bar med Åsa och Dennis. Ska fråga Anna också, men hon kanske är upptagen :O Hon skulle vara med Olivia tydligen, enligt Olivia ^^ Well oh well. det kommer fler tillfällen. Hmm. Dennis fick för sig att vi skulle till Cromwell efteråt >.> Får se hur det blir med det..

Träffade Jägurt idag. Det var trevligt. Det var typ.. aaaaaslänge sen. Så jag måste nog fan fråga om vi ska hitta på något! :O WOAH liksom. Sen sa hon att ja. jag hade parat ihop henne med hennes pojkvänner hon haft! >.> MIhihi det stämmer ju. Dennis och Alex. Jag är en förjäkligt bra äktenskapsmäklare. Vill du ha en karl som jag ska fixa åt dig? ^^

Nu ska jag upp på rummet och gympa lite. eller ja.. hoppa och dansa tills jag blir svett >.> Typ asrolig information där! HAHAHA

....


Sen ska jag spela Super Nintendo. för jag äger ju för fan på det! HELL YEAH! :D




puss på snoka.

Kommentarer
Postat av: Anni

jag har typ inte pengar till käk imorgon, men jag hänger gärna med på lördag. jag och olivia snackade om att ta en öl eller liknande, så då kan vi ju gå dit tillsammans. :)

du är konstig som står och skuttar på ditt rum alldeles ensam. :P

och ja.. fixa en karl åt mig jannika.

Postat av: Anni

jag saknar min blogg... ;|

2007-01-10 @ 20:50:41
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Ewe

Ge mig en karl som jag kan ta i! XD
Eller ja du vet nog vad jag menar. ELler? :P

2007-01-15 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback