21/1 -07

Vad är det med killar och msn? Varför vill de ha ens msn efter två röda liksom? GAAAH. Blir så irriterad. buhu.
Det har snöat hela underbara dagen och jag blir så glad. Nu är det dock 5 plusgrader ute, så snön håller sakta men säkert på att töa bort :( </3

Imorn. klockan 14.00 kommer jag stå i Ljunkans gympasal med Per hållandes om min midja och min högra hand, dansades >.> mihihi. Ska bli jäkligt intressant hur det går! :P Wiiie. typ 4-6 gånger ska vi dansa. wtf. vad är det om? och liksom nästa söndag med! :O Dagene efter att vi supit och dansat rövarna av oss på Cromwell. wooot?! Härligt Per och jag kommer må! Wiiiiie :D

Nästa vecka kanske jag ska fika med Daniel. OMG! :O Fatta liksom. Möööh. tänk om jag inte vågar. Känns lite udda bara ^^
För de som inte vet vem Daniel är så är han en 24-årig grabb från Norrköping, pluggar till lärare och verkar allmänt intressant ^^
På högstadiet hade vår dåvarande lärare en elev som läst till lärare då. Skulle vara med henne ett tag och få en inblick hur det är att vara lärare för en klass. I hennes fall blev det Daniel ;) Så man kan säga att jag ska fika med min gamla lärare. haha ;) Han var bara 20 då när jag tänker efter. Oj. Redan då veta  vad man vill göra resten av sitt liv liksom.. :)

Jag åt liksom popcorn förut, det var Jävligt gott, inte ätit det på ett par månader ^^ mihi. Såg John Tucker Must Die. Den var helt okej Inte så förutsägbar som jag trodde ändå. Och Brittany Murphy spelar där i. Hon är duktig :O Alltså för att vara ung.  mihi  Baah, vad jag babblar skit.! :O

Igår skrev Adrian (från USA) att han skulle skicka choklad till mig. Jag bara WTF?! Är han galen. Det ska han absolut inte göra. Men han insisterade. Han ville ge mig något till jag fyller och alla hjärtans dag.....

Men nu så orkar jag inte rensa hjärnan mer ^^

puss haj.

Kommentarer
Postat av: Ewey

Vem är denna Per egentligen? O.O Har jag sett han på bild fröken Karlsson? :O

Postat av: Anni

ja du vet vad jag tycker om fikan med daniel.
hahaha skulle vilja se dig och per söndagen den 28 januari... ;) dansandes och skuttandes när jag ligger nerbäddad i sängen... ;)

2007-01-21 @ 16:32:52
URL: http://anni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback