Godnatt ^^

Anna påminde mig om vad jag glömde bort i föregående inlägg.
När vi satt utanför Hemköp så tittar Anna upp mot rulltrappan, ner kommer en medelålders karl.
"Hejsan flickor"
Jag trodde Anna kände honom och jag sa hej.. Men han var tydligen en helt främling mutter


Imorn ska jag till Linköping och dansa vals med Per igen. Kommer vara helt jävla slut ffs. Först praktik i köket hela jäkla dagen och sen åka o dansa och bli svett.. MÖÖÖH

På torsdag ska jag plocka in varor från Servera, det vi fått sponsrat. :) Sen bär det väl av att steka pannkakor hela jävla förmiddagen som alla andra torsdagar (förutom förra veckan då jag inte stekte någon).
Sen efter plugget ska jag och Anna sola o bada igen. Trevligt trevligt, få lite färg och röra lite på döfläsket.

Fredag blir det fan att slappa. Helgen kommer gå åt till pluggande, två veckor framför mig med plugg/prov/inlämningsuppgifter. Fi fan säger jag bara.




Nu ska jag gå o sova. pussa

Kommentarer
Postat av: Anni

du är så aggressiv :D moget att hälsa på främmande medelålders män då :D

Postat av: Alex

Snälla, snälla... Ta bort dessa smileys, dom der förjävliga ut.

2007-01-31 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback