Lyckade helg.

Wuhuuu! Har jäkligt mycket att berätta kan jag ju ta o säga. Så detta kommer bli ett såndäääringa lååååångt inlägg. Stå ut folket.

I tisdags fyllde Anna 19 år. Jag stannade kvar efter skolan för att ge henne hennes presenter :O Jag köpte 3 st. Möhöhö xD ett presentkort och två tuttifrutti tablettaskar. Sån jefla fullträff då! :O
Ehm.. Jag skulle berätta om någon som var jätteintressent typ.. Som hände då.. men just nu står det still.. >.<
Mjaa. vi gick o vandrade runt på stan. Anna stannade åp Anderssons bokhandel i ca en halvtimma >.< Möööh.. Fatta.. Det blev lång tid för mig. Men jag var tålmodig. ^^ wihuu
Sen så blev klockan liksom jäääävligt mycket.. så. aattte. Den blev ca 18.30 och vi gick till Söder Tull.. Hmm. I besvikelse förstod vi att vår sista buss hade gått ^^ YIPPÄJ! Men som tur var gick det en 480 18,40 som vi kunde ta och sedan byta buss vid Kimstad ^^ Sån jefla fullträff! :OMöhöh. Det var väl det.. I Kimstad också.. innan bussen kom fick jag värsta tuppjucket och började sparka snö på Anis. Det uppskattades tydligen inte. Jag skojar inte heller när det var ca 1 dm snö heller >.>  MÖÖHK! :O Wonderful.

Ehm.. jaha. Sen har veckan typ gått förbi, praktik, lite annat. praktik och sen kom helgen! <3 <3 <3

Den bästa helgen på lääänge ^^
I lördags skulle man bege sig till Anna vid 18.00 ungefär för en födelsedagsfest. Så jäkla roligt vi hade! :D Sexpromenaden var fan oförglömlig! :D Så jävla lyckat! TACK Anna! :D Tack Alla ni som var där också. ^^ Det är så mycket jag vill berätta om kvällen, men det kommer inte ens bli en tiondels så trevligt som det egentligen var där. Men det var årets höjdpunkt hittills ;)

möhöhö, Fan blev itne så mycket att berätta ändå.


Fikan med Daniel blev lyckad, vi ska ses fler gånger :)



puss hej.

Kommentarer
Postat av: Anni

WIHOOO liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback