Nyttig dag med motion och skratt.

Åhh så nyttig jag varit idag! xD muhaha
vaknade upp halv ett och gick upp direkt för att äta lite gröt. japp. en tallrik full, fibergröt, vad mätt jag blev.. Efter det gick jag och tog på mig tröja och jacka, byxor och skor och begav mig ut på en joggingtur.. wiie. härligt ute, dock lite halt. och det var jobbigt att springa på asfalt.. :/ Kom hem och la mg på sängen, tittade lite på tv, sen var det käk. soppa. M-m-m värmde magen gott :)

Nu har jag suttit här och kollat igenom lite klipp och garvat mycket.
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=62 <3 helt klockren Haha :D

Imorn blir det bio.. Igen! :O Men den här gången med Micha, Coffe och Karin ^^ Vi ska se Göta Kanal 2 mihihi. Ännu en gång ser jag gratis xD och vi ska tydligen käka på Donken sen. Tur att man har presentkort där då  xD Så härligt med gratismat :D


Nu skulle vi tydligen äta lite :O M-m-m säger jag.


Btw! :O Erik Mongrain är sjukt skillad på gura! :O Jag gillart! <3
Jag beräknade lite över min ekonomiska situation (HÖHÖ) igår och kom fram till att jag kommer ha typ.. väldigt mycket pengar i slutet av månaden! xD Wiiie. Skulle kunna köpa mobilen W850i själv och ändå ha ca 1000 kr kvar. Gillar när jag har pengar :D MUHAHA


Men.. ja. hejdå

Kommentarer
Postat av: Alex

Oh! Starkt jobbat!
Jag är riktigt impad!

2007-01-09 @ 06:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback