Så mycket känslor.

Idag var jag på bio med Karin, Micha och Coffe.. :/ Det var en minst sagt dag full med känslor.. Ifrån allas håll. Michas känslor till mig. Karins och Coffes känslor för varandra. Mina känslor.. Ja.. Jag blir så förvirrad när andra säger saker.. Jag sa till Micha hur jag kände idag.. Det var sjukt jobbigt och jag var inte långt ifrån tårar. Satt i trappen utanför hans lägenhet efter att han åtskilliga gånger försökt.. Det är svårt att uppskatta beröringar när man inte har några känslor för denna person... Jag ville aldrig såra Micha. Det ville jag faktiskt inte.. Men jag kan samtidigt inte ge mig in i något som jag inte tror på själv. Är det rättvist mot någon av oss? Någon av oss kommer tillslut att falla.. Gjorde jag verkligen rätt beslut, en person säger att jag var stark och gjorde det rätta. Den andra säger att jag verkligen gillar Micha innerst inne.. Vad känner jag?
Jag känner att jag börjar gå in i något slags skal igen.. JAG VILL INTE!
Varför gör jag såhär mot andra? Leker jag med andra? Flirtar jag tills de blir intresserade och sen bara.. lägger av? Jag vet ingenting längre..

Hur fan ska jag kunna fortsätta ha praktik i 5 veckor till med Micha? 15 gånger till.. Samma kök. Beroende på hur mycket jag skriver om Micha nu, betyder det att jag har känslor för honom? Det är ständigt en annan person i tankarna.. Någon som jag aldrig träffat men som jag vill lära känna bättre..

Jag är så självisk..

De blöta fläckarna på papperet brevid torkar snart och det kommer inte finnas ett enda spår av att det någonsin förekommit några tårar.
Jag är väl lycklig? Väl? Det är så mycket jag kan vara glad över och som jag borde uppskatta mer än vad jag kanske gör.. Morgondagen kanske aldrig finns.


Jag borde verkligen sluta skriva nattliga bloggar.. :)

Kommentarer
Postat av: Ewey

Jaha puddles var fläckar jag trodde det var pudlar. XD

Postat av: Anni

men åh :/

2007-01-07 @ 17:06:59
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Anni

*rap*

2007-01-08 @ 18:02:25
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Alex

Såg Göta kanal 2 i söndags.
Den var ju skitdålig. =/

2007-01-09 @ 06:29:16
Postat av: Ewey

Ändå gick du och såg den Alex. XD

2007-01-09 @ 16:51:03
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Alex

Mamma och pappa bjöd faktiskt. X)

2007-01-10 @ 06:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback