Wienervals ftw! :D

Baah nu har jag både Henke och Micha efter mig på jobbet :P Men men. Henke är störtskön. ^^

Mööh.. Har inget att skriva om fan. Blev tvingad att skriva blogg av min slavdrivare >.< Hon fyller på tisdag förresten. WIIE Grattis möhöhö. två presenter till daj :D
Meeen. På söndag ska jag tydligen börja dansa wienervals med min älskare och kompanjon Per Carnrot <3 mihihi Det ska bli skoj hoppas jag ^^ Ska bli intressant. Jag skulle vilja börja på någon dans! :O Verkar asroligt ffs. Typ.. jag vet inte.. JAG VET INTE! :O Men något ^^ mihihi.

Internet har börjar bli tråkigt som jag sagt förut. Sitter inte här lika ofta alls i veckan >.> Det är väl bra ^^

Mööööhk.. nu har jag bara 1000 kr kvar på kontot mitt :( Förut hade jag typ fyra.. möööh. men jag har köpt kläder möhöhö. Fan..så illa. :D Ajja.. nu sitter jag och pratar med fyra goa pers! :D


Meeen. nu är det fan bara babbel om inget. tjingeling! ^^

Kommentarer
Postat av: Anni

hahaha har du gjort av med tretusen? :P
wiiiee två presenter..

Postat av: Ewey

Saknar... v.v

2007-01-20 @ 16:54:23
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback