:D

Det här är sjuuukt. Träffats fem gånger nu och varje gång blir bara bättre. Eller så är det så att vi blir intimare för varje gång? Ajja. Jag har haft en sjukt underbar dag idag iallafall. Tiden rinner verkligen iväg när jag är med dig.
Kom in vid elva, gick av vid vägträffen och stressade Mattias lite. ringde och sa att jag gick av bussen och han hade precis gått ur duschen ^^ Så jag fick allt försöka hitta själv. Det gick ju som det gick ^^
Hittade rätt tillslut och Mattias och jag gick med strömmen vid motionsspåret? Bakom färgargården där. ^^ Det var sjukt mysigt iallafall :) Satt där ett bra tag och kastade en pinne på en cp-mås som satt vid bryggan. Usch.
Gick till färgargårdens café och tog oss en fika. My treat ;) Dammsugare och pepsi ^^ Muha.
Gick hem till Mattias, hälsade på hans lillasyster Eve (trevlig, blyg liten prick) och hans mamma som det lät som om hon verkligen längtat efter att träffa mig? Sött. Hon var väldigt trevlig :)
Mattias tog beslutet att vi skulle dra till Borgen borta vid SMHI. Aldrig varit där så vi drog dit. Blåsigt och jäkligt men Mattias värmde mig. Vet inte hur många timmar som rann iväg där? Många. Tror det regnade också. Hah! Pirrar i magen så fort jag tänker på hur mysigt vi hade där, allt vi gjorde.. ^^
Vi åkte med spårvagnen tillbaka till stan sen. Promenixade, käkade mat och bestämde oss för att gå på bio :) Det blev transformers. Heeelt okej film. Jag var ganska upptagen med annat under biofilmen. he. he. Bästa biobesöket ever <3
Imorgon blir det nog att vara hemma kanske. Skönt det också. Men jag är helt klart hellre med Mattias.
På fredag blir det Linköping tror jag. Jocke verkar skitsne. Får se hure blir.

Får se hur det blir med Liseberg också. Mattias snackade om att strunta i Lysekil. De andra grabbarna ville inte med till Liseberg iallafall och det blir dyrt och sådär. Isåfall åker Mattias med mig, Anna (kanske Karin?) och Markus? ner dit. Kommer nog bli kalas om vi åker iväg tror jag! :D


Btw. Både Mattias och jag hatar 21,10 bussen till Vånga.


Nästa biobesök är planerat att gå med Erik. The Simpson Movie ;)

Kommentarer
Postat av: Wedde

3an bussarna går alltid sönder... varför inte 481? :)

2007-07-04 @ 22:36:28
Postat av: Ewey

Porriga ni! O.O
Jag är så avundsjuk. ¬.¬
Mattias har inte en snygg kompis? xD *SKOJAR*
Såå desperat är jag inte. <.< >.>
v.v
Kul att ni har det så trevligt. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback