First you marry, then you statoil.

Oj, oj, oj... Dagen idag har varit heelt sjukt underbar!
Mötte upp Mattias vid Söder Tull tjugo över ett och möttes av en sprudlande glad Mattias. Fick en helt underbar kram och den bästa kyssen på sjukt länge.
Gick och tog ut pengar, eller mja. Mattias gjorde. Sen blev vi sugna på glass. Men vi gick till folkparken och började på vår blodiga omgång av minigolf. Vinnaren vann en glass av den andra personen och segrade visst med 10 slag. Vem var det som vann då Mattias? ;) Huh? Kan det varit jag? ;D
Jag vann en isglass. den var god, men kladdig, och stor, lång. Orkade inte hela, inte Mattias heller. Vi lade oss ner på en filt och myste bort x antal timmar. :) Hur underbart som helst. Faktanörd som Mattias är så sa han att vid varje kyss så utbyter man ca 20.000 bakterier. Hoppas det är bra bakterier. Annars vore jag nog död nu.


(Mysis och hans magiska filt.)

När klockan blev sisådär 18 nånting försvann vi till Sibylla och intog lite käk. Om vi sett en dovhjort skulle vi lätt slitit den i stycken och käkat upp så hungriga var vi typ ^^
Båda tog en varsin chicken meal. oooh, den var god ^^


M-m-m ^^

Fick mitt busskort av mamma och pappa förresten. De svängde in vid Sibylla och lämnade. Så WOHOO nu har man busskort till 28 augusti! ^^
Vi fördrev en liten stund efter målet med mat på filten igen. Fick underhållning av två alkoholister som satt längre bort. Ena spelade gura i hel fel takt till sången han sjöng. Mattias sa att han bara spela två ackord om varandra hela tiden. Lät lite falskt ;)
Halv nio begav vi oss iväg mot resecentrum :( Dags för mig att åka hem. Attans att bussarna ska gå så tidigt om man ska med Vånga-bussen :( Jaja..
Sorgligt farväl Men Mycket trevlig dag med Mattias. Måste ses snart igen!


Imorgon är det träff med Erik! :D Wohoo. Ett tag sen man sågs nu. Antar att vi kommer se en film eller liknande. Ska regna hela dagen imorgon. Så det blir inget att snacka i nån park eller något. Närmaste vi komma vara ute är när Erik ska inta sina cancerpinnar ^^
Fredag blir det nog Linköping.


Puss!! :D

Kommentarer
Postat av: Wedde

Vadå, jag förlora?.. trodde du köpte glassen? ;)

Postat av: Erik

Hoppas det är hyfsat väder ute imorn, vill njuta av att vara ute när jag inte jobbar:)

2007-07-02 @ 23:02:47
URL: http://www.edguy.net
Postat av: Anna

hahahaha garvade rakt ur när du skrev om alkoholisterna! :)
men det låter riktigt nice... speciellt det där med de 20 000 bakterierna. :)

2007-07-03 @ 12:07:55
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Ewey

Mattias nu tar du hand om Jannika. Annars jävlar!

2007-07-03 @ 16:36:04
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Wedde

Ewey :), Jannika klarar sig själv.
Men jag kommer alltid finns här för henne.

2007-07-03 @ 23:00:35
URL: http://livetientesked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback