Hemma igen.


Hemma igen. Usch. Visst det är jättetrevligt att få komma hem igen. Det känns okej att vara ifrån Mattias just nu men kommer bli värre sen. Usch usch usch.

De senaste 24 timmarna måste jag säga ha varit helt underbara. Bara att få ha den finaste och underbaraste killen med armarna om en när man vaknar på morgonen. Herregud..

Igår skulle Mattias hälsat på hemma hos mig. Det får bli en annan dag. Det blev tight med tid så jag åkte till honom istället. Väl där möttes jag av underbara matdofter i hela lägenheten och man bjöds på fläskkarré, ris, grönsaker och sås. M-m-m. Jannikas melodi.
Följande timmarna gick åt att ligga i sängen och mysa. Helt plötsligt var klockan 19,30 och vi var tvungna att bege oss mot resecentrum för att möta upp Anna och Markus. Vi mötte dem vid Max. Anna satt och mumsade i sig pommes. ^^
Satt där ett tag och snackade om allt möjligt. Jag blåste Anna genom att ge henne en för gammal rabattkupong för Max. Hon blev måttligt glad.
Vi försvann upp mot stan sen. Tänkt att vi skulle varit på utomhusbio, men eftersom det öste ner regn så gick vi till deli. Aldrig varit där, var mycket mindre än vad jag trodde att det skulle vara, faktiskt. Tog en varsin dricka och skrattade och pratade massor ^^ Anna var på jäkligt speedat humör igår. Mööh. Trevligt. ^^
22,00 gick vi upp mot stan för att lämna av Anna och Markus som skulle med bussen. Mattias och jag gladde oss åt att jag inte tog 21.10 bussen hem utan att vi skulle tillbringa natten tillsammans ^^

Väl hemma där så sov Mattias mamma och hennes pojkvän. Så vi smög in på Mattias rum och skulle se film. Pathfinder. Den handlade om vikingar. Tror jag. Minns inte. Hade tankarna och blicken på annat.
Men jo, jag rekomenderar Pathfinder starkt! ^^ -nickar frenetiskt-

Det var The Holiday som skulle gå på utomhusbion men Mattias hämtade hem den istället och vi såg den under natten istället. Eller ja. första halvtimman kanske. Sen somnade jag nästan, likaså Mattias, så vi stängde av och sov istället. Mja. de få timmar vi gjorde det. 3-4 timmars sömn blev det. Vaknade vid 6 och var jättepigga. (?!) Så vi låg och fördrev tiden på det sätt vi gör bäst.
Klockan 8-9. Upp för att äta frukost. Tillbaka till sängen. Somnade. Vaknade lite efter 10. Upp och fräscha till sig. Sen flöt dagen på. Tog sista bussen hem och nu sitter jag här. Buhu.

Imorn blir det antagligen stan igen. Ska nog checka efter en bikini och jeans. Hatar att kolla jeans. Jobbigt. Jag är så kräsen. Sen blir det nog att träffa Mattias :) Ska försöka snacka lite med min kära syster också angående om lägenheten. :) Får jag tid över den här veckan ska jag kraffsa ihop ett CV också. Dags att ta tag i jobbsökandet nu fan.
Just nu är jag seg, men ska se ett avsnitt av ett j-drama och hämta hem lite musik. Sen äre dags att sova.


Saknar dig Mattias.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Om du bara visste vad jag är glad för din skull! <3

2007-07-10 @ 08:00:29
Postat av: Erik

Glöm inte att vi ska ha film kväll på lördag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback