"Jannika.. Jag tror att jag älskar dig."

Det är jag och Mattias nu. Det är det verkligen. :)
Aldrig har någon någonsin tagit mig med storm som du gjort. Allt har gått så sjukt fort. 2 veckor har bara gått och det är bara dig jag kan tänka mig att leva med just nu. Herregud..

Åsa får fan ha överseende med att jag är lycklig nu. om du inte är glad för min skull kan du packa ihop dina gnälliga kommentarer någon annanstans.

Åkte in till stan igår ^^ Planerat att träffa Jocke, men drog en snabb vända inne på stan (inhandlade ett par sommarskor). Ett par vita, ganska osmart, men de var fiiina ^^ Dock har de gett mig skoskav. Ringde Mattias och frågade om han hade tid att komma ner en sväng innan jag drog till linkan. He diiid <3 Så vi tillbringade ett par timmar på "Paus" i Domino :) När vi satt där och myste hör jag ett harklande och min syster står bredvid. Jahapp. Så nu har Mattias och syster träffat varandra ^^
Jag ska även få ta över hennes lägenhet från ons-sön nästa vecka. Hon och Bettan fick ett infall och ska åka till Barcelona. Så atte, nån måste ta hand om hennes birdies. Så det blir övernattning där med Mattias och nån mer kanske? ^^
Vi mötte upp Crille på stan, följde med in på systemet o glodde. Sen åkte jag iväg till linkan. Tog 18,22 tåget. Framme hos Jocke lite efter sju. blev ganska sent, men vafan. vi hann få ur oss allt vi ville.

Jag måste erkänna, trots att jag inte hade några känslor för Jocke när jag åkte dit så var det ändå jobbigt att vara där. Påmindes åter igen om lukterna i hans lägenhet och allt sånt. Oh! Jag fick höra honom spela gitarr för första gången. Vi rensade luften rejält och öppnades oss för varandra som vi aldrig gjort förut. Det kändes jättebra och vi är vänner. :) Enligt hans önskan ska vi fortsätta ses. Självklart tycker jag. gillar honom skarpt. Samma taskiga sarkastiska humor som jag! ^^

Vid 23 åkte jag in till centrum lkpg. Mötte upp Crille och Mattias som hade häckat hemma hos Crille. Drog en vända på stan, till stora torget och satt där nån timma och pratade gojja ^^
Sen mja. strosade vi runt mest. Bestämde oss för att gå hem till Crille den sista tid det var kvar innan Mattias och jag skulle ta tåget 1.30 hem :)
Den lägenheten var Inte att leka med du. Herre jösses. Taget direkt från en av Hollywoods sviter eller? :P My gosh, jag vill ha.
Tågresan hem var den snabbaste men samtidigt långsammaste turen jag åkt.
Innan tåget svängde in i Norrköping tappade jag smått andan när Mattias sa att han älskade mig. <3
Fick skjuts hem och äcen Mattias. Mattias var gulligt nervös över att träffa mamma och pappa på sådär kort varsel ^^ mihii. sött.

Jag mår så otroligt bra att jag skulle kunna gråta nu. :) 7e juli - A day to remember.


Mattias, du är helt underbar.




puss.

Kommentarer
Postat av: Wedde

"Mad about you baby.. nanan" ^^

Postat av: Ewey

Awe. Nu märker jag att han tar hand om dig. Men så fort du vill "ha han ur vägen" så finns jag och Tom här. xD

2007-07-07 @ 14:43:26
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Erik

Fan vad najs.
Glad för din skull Jannika :) :)

2007-07-07 @ 16:21:03
URL: http://www.edguy.net
Postat av: Anna

jag fällde ärligt talat en liten glädjetår nyss. :)

2007-07-07 @ 19:13:36
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback