Mattias är underbar.

Oh herregud. Trots den relativt korta tid jag spenderat med Mattias idag, har varit heeelt otrolig. Gu vad jag pratar om Mattias hela tiden. Men ni får stå ut helt enkelt. Jag hoppas det kommer bli mycket skrivande om honom i framtiden.. :)
Mötte upp honom på stan tillsammans med hans sjukt trevliga familj (lilla- och storasyster. storasyrrans pojkvän samt hans mamma +pojkvän). Vi gick runt på stan och hade det mys. Eller mja. Vi hittade ingenting. Eller iallafall inte jag och M.
Gick tillbaka till deras lägenhet där lasagne väntade m-m-m! Tur att jag gillar lasagne, eller hur Anna? ;) (hon avskyr det). Riktigt gott. satt bra som frukost vid sisådär. 17.00? Vi for iväg och hyrde film. Crazy in love som jag hann se 15 minuter av ungefär innan jag var tvungen att hinna med bussen </3

De andra for iväg till folkparken vid halv sju ungefär och spelade minigolf. Jag och Mattias stannade kvar.
Ingående detaljer sparas för mig själv, men herregud. <3 Du är underbar.
Vi satte oss på balkongen efter en stund. Aldrig varit så knäsvag som då. Kunde knappt stå upp på benen och mina händer skakade. Vet inte vad som hände. Men det kändes bra.
Så har min dag sett ut ungefär. Trevligt.

Imorn blir det eventuellt besök i Linköping. Kanske. Får se om Jocke hör av sig, annars har jag inget behov att träffa honom efter att han var så kall mot mig igår. Om han inte kan acceptera att jag tycker om Mattias så.. mja. His loss.

Nästa helg försvinner Mattias till Lysekil och det blir ingen Liseberg </3 Both sucks.
Blir antagligen Liseberg i augusti nån gång istället.
På söndag kanske det blir utomhusbio. Filmen går sent och sista bussen hem till mig har gått då. Så det blir eventuell övernattning hos Mattias. Mysigt ^^

På lördag får man se vad som hittas på. Vore trevligt att umgås med någon vän, gå ut nånstans, göra ingenting. inte vet jag :/


Ajja. Nu ska jag fortsätta titta lite på Scrubs. Puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Wedde

Utomhusbio:
Älskar "The Holiday"... läs om
den på min blogg(Titeln - Film Dax!)..

Postat av: Anna

hahaha ja tur att du gillar lasagne hörrö. :) du är så snål med detaljer ffs.

2007-07-05 @ 23:50:18
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Nu suger scrubs! Förrut var det skit!

2007-07-06 @ 01:19:29
Postat av: Ewe

Erkänn han gav dig en orgasm!? O.O
I KNEW IT! xD
Lucky girl you. ;)

2007-07-06 @ 14:01:32
Postat av: åsa

de var ett jäkla skrivande om mattias. *U ge mig annat att läsa. *mutter

2007-07-06 @ 17:47:29
Postat av: Erik

Jag håller med Ewe, ekänn:P
Men du får höra av dig gällande film kvällen :)
Näh nu blir det Stargate Atlantis i 2 timmar :)

2007-07-06 @ 20:57:41
URL: http://www.edguy.net
Postat av: Ewey

Ja lyssna nu på Erik han är vis. :P

2007-07-06 @ 22:00:09
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback