My headed future.

Jag har så mycket planer framför mig!! :D Känns helt underbart ju!
Imorgon ska jag spendera hela dagen med Mattias till kvällen, då ska vi möta upp Anna och umgås med henn :) Sen är det utomhusbio - The Holiday, braaa film. Seeen. övernattning hos Mattias. På måndagen vet jag inte riktigt vad som händer än.
Ons-sön ska jag får pröva på hur det är att bo själv i lägenhet, diska, städa, laga mat. Skönt.
21 juli blir det grillning, bada pool och umgås med tre underbara människor. Anna, Markus och Mattias. På kvällen blir det eventuell utgång tror jag. Kommer bli helt underbart roligt tror jag! :D
Prata gamla minnen, skapa situationer som man alltid kommer minnas. Gosh.

Ska också ta tag i att söka jobb snart. Ska söka till båda Cromwell och Three Queens. :) Måste tjäna in lite stålar nu för böveln! :D

Måste ha filmkväll med Erik också. Umgås med Dennis. Han ringde idag förresten. Pratade ett bra tag. Shit, saknar honom. Han fyller ju snart också! :D På tisdag! :O Sen fyller Karin på fredag. Wohoo. Kan bli riktigt trevligt alltså! :D

Jag har börjat överäga att köpa jackan eller inte. Köpa den i höst isf, när det blir kallare, nu har jag inget behov av en ny jacka, egentligen. Dock ett par nya jeans skulle sitta fint.


Snart är det  "En annan del av Köping". Oh yeah!



puss

Kommentarer
Postat av: Anna

faaan vad nice! markus ska med imorgon också. :) hoppas du får jobb på cromwell! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback