Shopaholic.

Det är mycket möjligt att jag måste ändra lite planer som kommer.
Mormor fyller den 20e och Jonna har varit i Sverige i 21 år den 21e.. Så får se hur det blir. jag återkommer.

Var på stan idag. Herregud. Jag blev galen och köpte allt jag såg. ungefär. Kom hem med 5 påsar och bara nya grejer. Jeans, en top, en kofta, ett par skor, ett halsband, hårtofsar, rakhyvlar, ett bälte och en ny bikini. Suck över 1000 kr försvann idag. Men jag blev galen. Och såg en så fiiiin lång kofta på Vila. Röd, mysig, beskväm, underbar. För dyr. Någon som vill sponsra med 349 kr? ^^ Nehe.

Imorn ska jag in till stan och städa iordning min systers lägenhet innan man får besök där. Det ser förjäkligt ut rent ut sagt. Seriöst. bombnedslag. All disk är smutsig. Då menar jag typ ALL disk. Badrummet ser förjäkligt ut. och kläder överallt ^^ finns btw inget toalettpapper. Så det måste inhandlas. Ingen mat i kylen. Men för besväret om jag städar iordning och köper toalettpapper så ska jag få 300-500 kr. Lätt värt besväret.

Soo.

Mattias kom in på LiU!!! :D Så sjukt happy för hans skull. Som han längtat efter besked! ^^ Så nu blir det plugg för hans del i ett halvår :) Träffade honom ett par timmar idag förresten. Oj liksom. Han kom direkt från gymet och var sådär jobbigt fin.

GRATTIS DENNIS MIN SÖTNOS! :D Fan 19 bast idag. Grattis, grattis, grattis! ^^

På fredag fyller Karin 20 så det blir iaf utgång antingen fredag eller lördag. Ska fira Dennis och kanske Karin om hon bestämmer sig för att bli firad ^^ WOHOO. Så filmkvällen får typ, kanske flyttas till söndag Erik min vän om det blir utgång på lördag :) Annars kan vi ju ta den på fredag! :D

Nu ska jag börja knåpa ihop mitt CV... >.<

Kommentarer
Postat av: Ewey

Bra jobbat Mattias. :) Då blir det pluggande i höst för både han och mig. <.<

Postat av: saittaM

Thak Ewey, me is very happy.
Rajj till helgen är givet, när? :)

2007-07-10 @ 23:34:05
URL: http://levinteientesked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback