Tisdag kväll.

Har jag förändrats? Så mycket som mamma, pappa och Jonna tydligen påstår? Det smärtade förut att prata med dem. Då mamma fick det att låta som jag hatar att komma hem hit. Att jag avskyr att sova hemma nu för tiden. Pesten att prata med henne och pappa. Att jag var så glad, go och rar förr. Men sur och tvär nu? "Du är säkert jätteglad hemma hos Mattias och mot hans mamma."
Som om jag inte är det annars?.. Suck.
De ville iallafall klargöra att de var glada för min skull men att jag förändrat mig.

Förlåt att jag är riktigt förälskad för första gången i mitt liv.
Förlåt för att jag vill umgås med min kärlek.
Förlåt för att jag hellre vill umgås med vänner än att vara hemma och göra ingenting.
Förlåt för att jag känner som jag gör nu.

Sitter och är ledsen nu. Faktiskt.
Känns som jag stöter bort mina föräldrar ju mer jag umgås med Mattias. Vet att det inte är så. Men de får det att låta som det.

Kommentarer
Postat av: Wedde

+kramar om+

Postat av: Anna

de har helt enkelt svårt att acceptera att du har förändrats, du har ju så länge varit deras lilla flicka... men det blir bättre med tiden, det lovar jag dig. :) gäller bara för dem att smälta det här helt enkelt. klart du ska ha ett eget liv och få göra vad du vill! vill du vara hemma hos din pojkvän så är det klart att du ska vara det utan att få dåligt samvete. puss!

2007-07-25 @ 20:52:58
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Ewey

Anna har talat! ^_^
Lilla gumman det blir såhär. Tyvärr blir föräldrarna så också att de ska se mycket av det "negativa". Ja menar, vem fan vill inte vara hos den man älskar? Ja menar, när jag kom hem ifrån någon av mina pojkvänner eller att de åkt hem så var det väl klart jag var ledsen på kvällen sen när jag skulle sova. Det blir ju tomt.
Finns här om du vill stri. <3

2007-07-26 @ 11:19:25
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback