Tjänster och gentjänster.

Nämen se goddag! :D Jannika är tillbaka efter ett par dagars äventyr i min systers lägenhet. Fågeljävlarna är helt galna ibland. Men mest mysiga. Mattias är helt fascinerad över att ena kan göra något sorts trick av något slag.

Annars så var vi i Linköping med Åsa igår. hon gjorde en Mouche? ajja, en piercing iaf på sidan av överläppen. Finfint! :D Lagade mad tillsammans och såg film.

Orkar inte skriva så mkt nu, är ganska stressad, ska åka tillbaka till nrkpg snart igen för att festa och fira Karin och Dennis! :D WOHOO!!!!
OHH! Fått en frivecka på Sol & Motion av Mattias. Tack älskling ;) Så nu blir det en veckas gymande.
Han ska bli min personliga tränare :) och i gengäld betalar jag honom i natura. Tjänster och gentjänster mina vänner.
Imorn blir det filmkväll med en av mina bästa vänner. Får se om nån mer hänger på? Ajja. tiden utvisar.

Inatt var helt amazing av olika anledningar. En av dem var att Mattias och jag hade några timmars pratade om känslor och hans liv, mitt liv och vad vi tycker om svartsjuka osv. Kändes jättebra :)

Nu måste jag gå upp och säga grattis till semestern åt pappa! :D
Ses på Palace ikväll! ;)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Ewey

Saknar dig men ha det så otroligt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback