Vag med detaljer.

Herregud..
Oj. jag har nog börjat många inlägg med just det ordet?
Vet inte hur jag ska sumera mina 6 dagar i ett litet fjuttigt inlägg. Om jag skriver för långt tröttnar alla efter de ser den massiva texten och skiter i att läsa den. Baah.

För de som inte orkar läsa föregående inlägg så har jag tillbringat tiden i min systers lägenhet från ons-idag. Tagit hand om fåglarna och trivts som fisken i vattnet. Haft min helt underbara pojkvän bredvid mig när jag vaknat på morgonen. Levt ett härligt liv utan tjat från mamma eller pappa. Inget dittan eller dattan som ska göras. Underbart.


Festade i fredags på Palace. Underbart trevligt. Förfest hos Mattias med tre av hans vänner och Anna och Rebecca, de drog efter nån timma kanske, de förädarna :O Väl på Palace så blev det jävligt mycket dansande, hett, hett att dansa intimt med Mattias. m-m-m. Jag gillart.
Länge sen man var ute, senast var 8 juni och då dansade jag inte ens. Hur trevligt som helst på Palace!! :D

Jag har umgåtts med Mattias varje dag i 15 dagar nu. På lördag firar vi 2 veckor. Ojoj. Det går fort nu <3 ^^

Lördag morgon var både Mattias och jag pigga. En Victor och en Crille var desto icke pigga. Frukost intog hos mig och vi hade det mystrevlig med två bakisglada karlar vid bordet. Skoj. :D Käkat glass med samma glada pack också. Hade galen flum filmkväll med Dennis och Erik (Anna, din jävla svikare). Såg på 3 filmer i sträck. Galet.

Baah, det är så mycket att berätta. Har umgåtts med mycket några "gamla" vänner och några nya bekanta de senasta dagarna, trevligt. Myst med Mattias Massor. Siffran 4 är fortfarande trevligt.
Jonna hälsade på imorse innan hon drog till jobbet. "Jag ignorerar att det där ligger på golvet." Nånting sådant säger hon. Meeh. Klaga. Hon borde vad glad att det används.

Nu är jag ju ganska ruskigt jättetrött. Men ska knåpa ihop lite mer rader.
Varit på utomhusbio igår. Hade sällskap av Qvarna också. Helt okej fransk film "Anthony Zimmer". På onsdag blir det Happy Feet. :)
Imorn ska jag gymma med min nya heta personliga tränare. Han ska guida mig genom en hel veckas hårt slitande träning!! (Mattias är den heta tränaren).
...

Nu är jag ganska törstig. Typ.


Seriöst. Ber om ursäkt om jag är vag med detaljer men det har hänt en jäkla massa underbara saker den senaste veckan och jag är trött och blablabl. (ursäkter)
Roligare att vara verbal om det. Ring mig vettja.

Duscha, sova, vakna, äta frukost, åka iväg, gymma, pussa på Mattias, göra äppelpaj, göra andra saker? Sova.

Onsdag-fredag har jag huset för mig själv. Gött då.



Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Jonna är rolig :),...Någon kommer få träningsverk
imorn. ^^

Postat av: Ewe

Haha jag är glad över att du är noga med att använda vissa saker. Till skillnad ifrån en vissEwelina. :P
Jag behöver verkligen prata med dig! <3 Har snålt med pengar själv. >.< SUGER BALLE. ;)

2007-07-17 @ 09:57:54
Postat av: Erik

Det var enriktigt najs film kväll må jg säga, det måste vi göra om tycr jag:)

2007-07-17 @ 16:25:15
URL: http://www.edguy.net
Postat av: Dennii

Haha, jag skulle nog ha gjort helt tvärtom mot vad Jonna hade gjort om Jonna var jag. Eller, det kanske är nått helt annat än det jag tänkte på att det var? :P Äsch, är glad iallafall för bådas skull, ni verkar fattat tycke för varanda nått så förbannat hårt! :D Löv from tha Biaaatch <3

2007-07-17 @ 18:09:13
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Anna

kondom :D

2007-07-18 @ 23:09:09
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Dennis

Då var det de jag tänkte på :) !
Hörrö, jag hoppas att ni lyssnade med "det rätta örat" om att gå ut ... det är nästa vecka på fredag, inte denna fredag, eftersom ingen har pengar typ. Jag hoppas att ni hörde.

2007-07-19 @ 18:02:54
URL: http://bigdusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback