Who's back again?

Ojojoj vad jag är dålig på att uppdatera och det kommer inte bli någon förbättring. Sööry guys.
Fortfarande varit med Mattias varje dag sedan måndagen efter jag kom hem från Peace and Love. 2 juli vill säga.
Igår firade vi 2 veckor.. :) Firades med att tillbringa hela dagen med Markus Strid och Anna Mattsson! ^^ Åkte till Markus så vi anlände dit runt två halv tre nån gång. Började med att spela Mario Party 8 på Nintendo Wii. Jävligt roligt, lite svårt och ovant när man aldrig hållt i en sådan kontroll förut. Men jag fick storstryk. Eller jag och Anna som var i samma lag fick storstryk. Illa. Mattias och Markus vann med 13-1 i stjärnor. Anna. Jag är djupt besviken på din insats. Tv-spelsnörd som du är.
Spelade 25 omgångar och sedan var det att plumsa i Markus pool. Härligt med 28c i vattnet! :D Anna och Markus porrade sig tydligen i vattnet. Fast det gör inget. det gjorde jag och Mattias också. Sort of ^^
Gick upp, duschade, spelade lite mer Wii. Spöade Anna i minigames (skyller på att Annas alkohol förstörde för henne). Sen käkade vi grillat. M-m-m! Grillat är underbart! :D
For iväg till Cromwell runt elva och var där, drack, pratade, dansade på ett dansgolv med lite folk på. Drog hem runt halv två. Somnade runt halv fem efter jävligt mycket mys, retandes med en jättetrött Mattias och Jonna som behövde extranyckel till hennes lägenhet klockan 4 på morgonen.

Skulle upp och gymat idag med Mattias men båda var trötta, eller mest jag kanske? Så det får bli imorgon istället. In till klockan elva och köra ett pass. Träna mycket mage ska jag göra.
Umgås lite med Mattias. Sen åker jag väl hem och sover hemma imorn med. Blivit väldigt lite sova hemma den senaste tiden. Jag klagar inte. Absolut inte, men vissa i familjen gör det. Jobbigt.

Inatt pratade jag och Mattias ut om lite jobbiga grejer. Jag fällde lite tårar men jag förstår dig helt och hållet :) You're the one.


"När jag tittar på dig brinner det i hela kroppen på mig och jag vill bara skrika ut att jag älskar dig."

Du har gett mig de bästa 2 veckorna i hela mitt liv so far. Du är kärlek för mig.


Nu ska jag faktiskt, ärligt knåpa ihop mitt CV. Baske mig!! >.<
Puss på Alla underbara älsklingar som alltid finns där för mig. Me löv you long time!

Kommentarer
Postat av: Ewey

Jag förstår dig helt som vill vara med honom. Mattias jag vet att du tar hand om min Jannika. <3 Bara jag får komma på ert bröllop så är jag nöjd. ;)

Postat av: Dennii

I know you love me ;) Även fast Einar är din :P

2007-07-22 @ 21:47:46
URL: http://bigdusty.blogg.se
Postat av: Wedderick

Vi får köra skiten ur oss imorn på gymet..
ska äta vitlöksbröd nu...*36 crazy fists - skin and atmosphere*

2007-07-22 @ 22:01:50
URL: http://livetientesked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback