Äktenskapsförmedlaren Jannika

image43


Mamma jämför mig med huvudpersonen i Emma. Hon parade ihop folk till höger och vänster och slutade med att hon blev tillsammans med en mijonär. ALLT det där stämmer. Även det där med miljonären..
Eller inte riktigt kanske. Det vill jag inte. De är säkert sådär jobbigt skitsnåla och vill inte ens låna ut 20 kr till bussen om man ska nånstans.
4 par har jag iallafall hjälpt på traven så de blivit tillsammans och några fler så de iallafall träffats och fattat tycke för varandra (senast igår).
Hoppas jag hittar min åtminstonde kille med jobb nån dag i framtiden <3

Tills dess! Ta hand om er för fan ;)

Kommentarer
Postat av: Wedde

Palla snacka över Bloggen hela tiden.
Ps, har du någon kompis som du kan fixa
ihop mig med då? ;).

Postat av: Ewey

Du Jannika det finns även en film som jag har glömt namnet på. Men i denna filmen så var det en parfixare och så hittade hon aldrig sin drömkille. DET DU! O.O
Tur att det bara var på film. Sådant händer ju aldrig. ;)

2007-06-16 @ 20:16:07
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback