Alla dessa tankar.

Diskussionen jag hade mellan, mig, Karin och Stellan igår om mina känslor för killar var intressant. Sitter fortfarande i bakhuvudet. Att det är jag som dumpar killar istället för tvärtom som Stellan sa.
Blev dumpad av både Alex och Erik och det närmaste jag dumpat någon är Henrik och då kom vi fram båda typ att det inte skulle funka. Dessutom ser jag mig gärna inte som någon annans fetisch. Vilket jag var hos honom.
Att jag är för kräsen kanske? Eller som Karin sa. Att jag är väldigt försiktig tills jag hittar honom som jag har såååå mycket gemensamt med. Sen tänkte jag också på om jag saknar närheten personen gav eller personen i sig.
Karin tycker verkligen Erik och jag skulle passa ihop. Jag orkade inte tänka vidare på det, för sen blev jag förtvivlad över hur Stellan blandade, whisky, gin, schweppes och mjölk tror jag. Såg helt groteskt skumt ut. Smakade mindre skumt. Förstöra en 500 kr whisky sådär.

Lifehouse - Breathing går konstant på repeat på datorn. Älska <3 Gammal låt, men ack så bra.

Håller btw med om Jespers argument om Garden State och varför vi tycker om den så mycket.
Storyn har vi hört förut. Kille kommer tillbaka från en annan stad, träffar tjej och blir kära. De lever lyckliga i alla sina dagar. Slut. Men miljöerna gör filmen så sjukt vacker och underbar. Musiken gör den komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback