Blöö >.<

Funderat ett tag att söka jobb på cromwell. Vet faktiskt inte riktigt varför. Inget direkt som lockar där förutom att tjäna in lite pengar och jobba med Jonna. För annars är det som vilket serveringsjobb som helst. Plocka glas, torka bort, kolla a runt och sådär. De kanske behöver en till kock? Heh.

På fredag bär det iallafall av till Linköping, möjligtvis två svängar. Först för att titta på Pers utspring och sen festa till det lite med Karin och Stellan. + massa studenter.
Jag är så jävla uttråkad. Jag MÅSTE skaffa jobb sen fan, känner nu, sitta hemma själv i evigheters evigheter will NOT DO.

Fan och jag är allergisk mot blomhelvetets trädjäveln ute i trädgården, det kliar i ögon och näsa.


adjö

Kommentarer
Postat av: Wedde

Festa i norrköping istället :).
Och det där med Pollen, same here.
Min tabletter tog slut. Sen så skulle man
Ut och spela frisbigolf. Blev helt tokig.
Och nyssig.

Postat av: Anna

ja där hör du jannika! festa i norrköping istället! ;)
men sök jobb på cromwell du! vore nice att stöta på dig någon gång ute i alla fall (även fast du isåfall skulle jobba) :P

2007-06-12 @ 16:53:39
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback