Drömtydare?

Inatt drömde jag om följande;
Frida, Anna, Åsa, Dennis och random statister.
Vi skulle käka middag nånstans? och vi skulle hem till Fridas lägenhet först? Det blev bara Anna och jag som skulle dit. Av någon mysko anledning sprang jag runt i bara t-shirt och hipsters. Det var vinter ute, men vi frös inte. Anna sprang före och precis utanför porten så halkar Anna till och landar på rumpan. hon säger då "jag skulle dykt istället". VA?! Mina drömmar är så skumma. Sen på middagen så skulle vi helt plötsligt servera maten istället för att äta den? Weirdness.

Idag när jag vaknar är det hur pissigt väder som helst. mulet, ingen sol och det har tydligen regnat massor. GREAT. Stor motivation för en trevlig joggingrunda idag. Nej.
Istället ska jag nu gotta ner mig i sängen igen, skicka iväg ett meddelande till personen i föregående inlägg som skickade till mig. Hämta hem en film jag ska se på och sen slööööööa.


puss

----

just det, jag drömde att jag lockade mitt hår inatt med världens superbästa locktång. Det blev fint.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

men du springer ju jämt runt i t-shirt och hipsters när du är med mig

Postat av: Wedde

hipsters = hotpants ?

2007-06-18 @ 00:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback