En dag i Lambohov.

Ohh.. Dagen var helt.. oh! Så mycket mys.
Vi tittade på oceans 12. Den var lite.. skum. fattade den inte. oceans 11 var bättre ^^ Apropå det liksom.
Imorn bjuder Jocke på bio :) Vi ska se Oceans 13. Så det bär av till Linköping igen :P På måndag blir det antagligen Norrköping och köpa skinnjackan! :) Ska FÖRSÖKA pruta lite. Iallafall 50 kr ^^ muhaha.
På torsdag blir det peace and love. Så fucking underbart då! :D Borta till söndag så alla tusentals som läser min blogg får vänta tills nästa söndag kväll eller nästa måndag ^^

Nu förtäras förresten Smirnoff Ice. Försökte få mamma att smaka, men det gick inte. >.>
Nu ska jag glo på nån film och slöa som fan. Är nog ganska pigg ikväll. Jocke och jag råkade somna på hans säng idag. Så det kan bli. Busväder idag btw. Jag gillart inte. Det kostar 55 kr från linköping till norrköping med tåg, enkel resa - ungdom. Det gillar jag inte heller.


Pössen

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vi åker upp redan på onsdagen! O_O
Så ni får anpassa ert tält efter vårt. :P

2007-06-24 @ 00:32:46
Postat av: Mattias

MyzzPyzz ^^

Postat av: Anna

men köp busskort (express inkl. tåg) ffs! du lär ju åka fler turer till linköping under sommaren, låter det som... :)

2007-06-24 @ 15:30:32
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback