.

Stab me.
---------------------------------
Det har blivit väldigt mycket tårar ikväll. Kommer inte ihåg när jag var såhär ledsen. Det smärtar verkligen att såra någon. Det gör det. Jag vill det inte. Hur man än gör blir det aldrig bra för alla. Jag kan inte vara alla till lags och det är väl något jag får försöka jobba med att inse.
Kanske dags att tänka på sig själv, vad Jag vill och inte fatta ett beslut som gör andra glada? Hur egocentriskt det än må låta...

Det blir en möjlig träff med Mattias imorn.. Får se hur det är med båda. Men han sa många tänkvärda ord ikväll.

Kommentarer
Postat av: Wedde

Då får han/hon komma förbi mig först :)..

2007-06-27 @ 00:49:06
Postat av: Ewey

Lilla gumman! <3 *kramar om* Det är aldrig lätt med något. Jag tycker bara att han den där Mattias borde förstå dig också! Det är inte lätt att bestämma vad man känner när det är som det är! <3
Jag vill bara att du ska må bra. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback