hallon?! ._.

-darrar med underläppen-

Wedde som skrev kommentaren på mitt senaste blogginlägg har mig som kontakt på sin blogg :O Vem är du?! :O Jag tror inte jag vet vem du är, men dock vore det trevligt att få veta vem denna 20-åriga kille från Ö-vik är ^^

Idag köpte jag kläder. Ack ja. Carlings blev det denna gång. ohh. En av mina favoritbutiker. Trevlig personal, bra kläder och bra musik. <3 Slänger in bilder här sen. Det blev iallafall en röd/svart blus och en vit/röd/grön randig kofta. Behövliga plagg i min garderob ;)

Foto kommer! (:

Uhhh vad jag gillar Carlings! ^^

Kommentarer
Postat av: Wedde

Meh, det är ju jag som är wedde ^^.
Ska ut på fredag, vi kan träffas då? :)
99% Palace, runt 23 slaget.
Jääätte fina kläder. samma här <3 Carlings.
Kom och tänka på det... typ det senaste
året har jag nog bara köpt kläder från carlings,
och från någon aoutlet jag va med farsan på.
Banne mig bara Carlings som har snygga kläder nu förtiden :).
AJA, hoppas du kommer ut på fredagen ^^.
Annars kan du skriva till mig på bloggen.
Kram

Postat av: Wedde

<3 Carlings
AJA, hoppas du kommer ut på fredagen ^^.
Annars kan du skriva till mig på bloggen.
Kram

2007-06-13 @ 21:15:52
URL: http://livetientesked.blogg.se/
Postat av: Anna

oj oj här raggas det. men jannika, fina grejor. ditt rika fanskap... :P

2007-06-13 @ 22:03:02
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback