Härlig vecka (:

Denna vecka har varit sista på praktiken. Skönt. Nu är det äntligen över. Bjöd dem på tårta sista dagen. Jag ger, jag får inget. WOHOO så det jämt varit. 5 veckors gratisarbete. Man är inte värd mera ^^
Fått 6 kantiner i skallen också, ömmar lite om jag trycker, men det går över.

I torsdags var det middag med HR klasserna samt lärarna. Riktigt trevlig kväll. Mycket god mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Jag var förövrigt helt vild med min kamera, fotade allt och alla. Men när man blir äldre kommer det här var helt underbart att ha som minne ju :)

Igår umgicks jag med Erik. Såg en musikal. Sen åkte jag hem relativt tidigt faktiskt. Runt tolv.






Fler bilder finns ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Klockrent i torsdags...
Ber så mycket om ursäkt för att jag somnade i Fredags, var helt slut:)

Postat av: Dennis

Haha, vilka bilder du fick in på alla :) Ser dom här bilderna och blir rörd.
Snodde föresten tre bilder ;) Du kanske kan gissa vilka? Puss!

2007-06-03 @ 08:16:33
URL: http://bigdusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback