Lycka!

image50

Jag är så förbaskat glad just nu! :D Vaknade härligt lagom idag innan jag skulle åka iväg till stan för att träffa på min syster, samt Emelie och Erik. Kollade posten och ser att lönen från Cloetta kommit. Med låga förhoppningar om en fet lön därifrån öppnar jag och ser att det är den dubbla summan emot vad jag trodde det skulle vara :O <3
Sen fick jag pengar av kockkläderna. Seeeen, kommer jag får halva studiebidraget. Seeeen. Kommer jag få tillbaka pengar ifrån skatten i höst! :D JAAAAG Gillart. + Lite andra pengar från annat håll ^^

Jag vill nu ha en skinnjacka. Så sjukt jäkla underbart apfin är det. Jag tror jag dör. <3
Jag lägger dock en förbannelse över Erik som drog in mig och Emelie på Södra Päls i stan. En skinnjacka för 1299:- Kändes lite jobbigt att lägga ut. Berättade nyheten för mamma och pappa när jag kom hem. De sa till min förvåning att jag borde köpa jackan nu när jag har pengar och jag kan ju, om jag vill, ta ut pengar från banken. Tjolaflöjt! Så nästa vecka kommer det hänga en ny svart fin skinnjacka i min garderob <3

Imorn äre midommarafton! :) image51 Det ska firas i Linköping med en gammal vän och några nya och några jag aldrig träffat, det blir tydligen ett trevlig pack imorn. Om jag ska lita på vad Jocke säger.
Mattias, gråt inga floder över att jag inte kommer imorn.

Fan. Jag är så glad nu. WOHOO



Puss

Kommentarer
Postat av: Ewey

Vissa har ju bra ställt. :P

Postat av: Wedde

Jag gråta?, din/eran förlust ;)

2007-06-21 @ 23:39:55
Postat av: fanny

Kul! Glad midsommar. :)

2007-06-22 @ 12:12:22
URL: http://fannie.webblogg.se
Postat av: Erik

Men visst var skin jackan as snygg:)

2007-06-22 @ 13:20:19
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback