Måbra skala genom inlägget.

man märker hur snabbt svartsjuka kryper sig upp inom en. Som när man får myggbett ungefär. Man vet inte när det kom med helt plötsligt finns det där. Ilande rött och gnager på en så man blir tokig.

Ibland förstår jag inte riktigt hur jag tänker. Det är ju så obetydligt? Jag menar. Vi har inte ens träffat varandra, men man bryr sig så mycket ändå. De där små orden till en üüüüüber söt liten tjej. "Jeklar vad fin du är!"  Varför känns de så mycket? När o andra sidan, när jag gör mina handlingar tänker jag inte ens på det. Som i lördags. Det är ju hur många gånger värre än de där orden, visst?

-garvar för mig själv.- hahaha :P
ikväll pratade jag med Erik på telefon. Han sa något och jag hörde inte vad han sa. Då höjde han rösten; Hon red honom!
Det var lite komiskt nu i efterhand. Tur att han vandrade själv ute i skogen :P
Gaah. Erik, du är en av mina bästa vänner!

Apropå vänner så var jag med Åsa idag. Trevligt värre måste jag säga. Den första repliken hon säger när hon ser mig i omklädningsrummet är; Tur att man känner igen dig på dina skor. Sen nämnde hon även att hon tänkte på polkagrisar när hon såg koftan jag tänkte köpa då. Vi är så kärleksfulla.
Anna "Samantha" från SATC Mattsson. Min lilla pingla i alla väder. Ger bäst råd och är nog mest lik mig när det gäller allvarliga saker. Klarar mig ALDRIG nånsin utan dig. <3
Köpte studentpresent till Per idag. Per som halkade in i mitt liv på ett bananskal i 7an. :) Har vi känt varandra så länge?! Oj... Äkta vänner består :)

Imorn ska jag ta mig i kragen och ta mig en joggingtur. Evigheter sen. Skönt att få upp flåset lite. Blir asbra, Hinner vakna, käka en liten frukost, ute o springa, duscha och sen in till Erik och se film.
Oh. apropå film. Sett The Epic movie. DEN SÖG. jag ger den -5 av 5 möjliga. Jag brukar inte vara så filmkritisk. Men seriöst.. Sämsta. ever. Även sett Music and lyrics. sög inte lika mycket. men ack så förutsägbar och dålig :P

Jag trodde jag var lite smått galen med att ha träffat folk från nätet i min bekantskap. Innan Stellan häver ut sig att han träffat 20-30 pers. >.< Oh.. jahaaa.
Jag är uppe i.. öhh. -räknar-
J,R,A,P,S,M,E,H,M,L,C Det blir nog dem. 11 st. jahapp.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. tjillevippen! :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Epic movie var ju asbra... SÄMSTA JÄVLA SKITFILMEN EVER! -5/5 håller med. Nedrans skitfilm, slösade bort över en timme av mitt liv på skiten. Fan!

2007-06-14 @ 11:33:57
Postat av: Anna

jag är fan aldrig först med att kommentera! ffs!
och när fan får jag min box tillbaka? va va va? ;)
11 st... haha, jag ligger efter, jag har träffat en och det var david vilket visserligen var en mycket lyckad träff. :)

Postat av: Erik

Jag sa ju att Epic movie var skit.
Det var snällt av dig att prata med mig när jag gick genom skogen:)

2007-06-16 @ 22:04:41
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback