Midsommar

Ohhh. Dagen idag <3 Så sjukt underbar. (förutom vädret) Men vi hann alla grilla och sitta utomhus innan det vräkte ner. Underbart. De som blev hos Jocke; Jocke ;) jag, Karin, Stellan, Packe, Maya och Fredrik (som gick vid 16.00)
Men oj så jäkla trevligt vi hade. Vi blev liksom. Uppdelade i par. (bildligt och bokstavligt talat). Ja, ni kan räkna ut vilka det blev. Jag klagar verkligen inte.
Spelade kubb, och Geni (Jag och Jocke vann på Geni. WOHOOO!) Maya kom från Australien så det var lite roligt att prata engelska under kvällen. :) Vi åkte hem ganska tidigt. Eller väldigt tidigt. skulle velat stanna kvar. Men ajja. Åkte med halv ett tåget hem :/

Men. haha, Ska till Jocke imorn (idag) igen.

Så det blir att sova och sen upp lika tidigt imorn, åka samma buss in.



Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Blir fest i klocket imorn(lördag).
Förmodligen utgång :)..phheuu

2007-06-23 @ 02:50:01
Postat av: Erik

Det låter som du hade jätte trevligt...

Postat av: Ewey

Jannika du kan ju inte bara åka utan att avslöja allt för mig! O.O

2007-06-23 @ 11:47:02
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback