Min nya kärlek.

image49
Jag har ingått en djup och kärleksfull relation med vår dammsugare. Hittills är det jag som är bossen och så ska det förbli. Mamma sa att det var nog dags att röja lite i mitt rum för det ser stökigt ut (läs bombnedslag). Så Precis som alla andra ungar här i världens lydde jag och började genast plocka undan. Inte nog med det! :O Jag går ner i källaren (där datorn står) och börjar dammsuga det rummet också. Är jag inte världens gulligaste dotter så säg! ^^
(Ignorera det faktum att jag inte skulle fått kokboken av pappa igår om jag inte städade idag).


P.S: Tack för tipset om Bloodwork Mattias, den låten har helt gått förbi mig.

Kommentarer
Postat av: Wedde

Your Welcome :). Hatar min damsugare,
värdelös på att suga ;).

Postat av: Ewey

Jag och Kim såg dammsugare på Ge-kås alltså fikat. :P
"Oh, en dam sugare" sa jag.
"Nej men hej vad du är välkommen" sa Kim. XD

2007-06-21 @ 13:00:11
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Anna

jag har hört att jannika är bra på att suga på flera sätt och vis :)

2007-06-21 @ 13:44:10
Postat av: Wedde

Va busigt sagt Anna :)...

2007-06-21 @ 17:28:56
Postat av: Ewey

Anna är Busig. Men jag vet att jag suger bäst :P xD

2007-06-21 @ 18:59:16
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Wedde

Ewey är busigast..! :)

2007-06-21 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback