Morn morn ^^

Ikväll blir det att testa sovsäcken. See if it fits. Plocka fram allt man ska ha med sig och sådär. Åka till banken i eftermiddag ta ut lite pengar som jag ska ha till grejer. Det blir nog en göttans dag.
Imorgon ska jag whippa Mattias ass i minigolf. Han kommer åka på storstryk så det sjunger hej vilt om det. Yup. Vinnaren får okänt pris.

Jag har inte fått min GB-katalog än. Jag blir ju nästan lite ledsen. Den skulle väl kommit för länge sen? :(

Jag har fått stämpeln "toffelvarning" på mig av Anna. Hon påstår att jag kommer toffla mycket för Jocke om det blir mer seriöst mellan oss. Icke. Eller? Äsch. Orka tänka på vad som kommer hända i framtiden. Känns det rätt nu kör man på det! (med undantag i vissa fall).

Blev ingen skinnjacka igår. Butiken var stängd. (?!?!?!) Det stod dessutom inga öppettider vilket är multo skumt.
Jag gillart inte.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

"Jag gillart inte" :D men det var mucho skumt alltså. jävla sodrapals.nu! :P

Postat av: Wedde

Priset blir ett paraply :)...

2007-06-26 @ 15:22:28
URL: http://www.36crazyfists.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback